حبیبی: مردم ونزوئلا پاسخ کودتاگران را خواهند داد

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: دولت با آنکه شاهد نقض عهد آمریکا و اروپا برجام است چرا در مقام مقابله به مثل بر نمی‌آید.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی محمدنبی حبیبی، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، در پایان نشست دبیران حزب اظهار داشت: به برکت انقلاب الهی امام خمینی(ره)، جهان اسلام در آستانه خیزشی بزرگ برای برپایی تمدن نوین اسلامی است. این تمدن براساس معنویت و عدالت و سعادت انسان‌ها شکل خواهد گرفت چرا که مردم جهان در دو قرن اخیر با سرخوردگی از مارکسیسم و لیبرالیسم به طور اجتناب‌ناپذیری به سوی اسلام می‌آیند.
وی افزود: جهانیان دانسته‌اند دلبستن به مارکسیسم بخاطر عدالت و نیز انتظار آزادی از لیبرالیسم به نتیجه مثبت نرسیده است و انسان می‌تواند در پرتو آموزه های قرآن و دانش الهی به معنویت، عدالت، آزادی و خوشبختی برسند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی از انقلاب اسلامی به عنوان نقطه محوری تحولات عظیم تاریخی در 4 دهه اخیر یادکرد و گفت: نام امام خمینی(ره) در تاریخ ایران و جهان به عنوان احیاگر اندیشه‌های پاک انبیاء به ویژه پیامبر اعظم(ص) جاودانه خواهد ماند. ملت ایران به رهبری مقام معظم رهبری راه امام را پس از 30 سال مومنانه ادامه دادند و این مسیر تا ظهور حضرت مهدی(عج) تداوم خواهد داشت.

حبیبی گفت: آمریکا دشمن اصلی ما و اسلام است و طی40  سال اخیر قدرت خود را از دست داده است. آمریکا دیگر قدرت حل معضلات خود را ندارد تا چه برسد به حل معضلات جهان!

وی افزود: لبیرال دموکراسی موقعیت خود را از دست داده است و آمریکا در بحران‌های همه جانبه گرفتار است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: امسال به یاری خداوند، ملت ایران ضد استکباری‌ترین راهپیمایی را در 22 بهمن خواهد داشت. آمریکایی‌ها نمی‌توانند با برگزاری نمایش لهستان و تحریم‌های مضاعف تاثیری روی اراده ملت ایران در پاسداشت اسلام و انقلاب داشته باشند.

حبیبی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با گروه علوم شناختی گفت: شتاب علمی ایران در جهان ادامه دارد، حسد و کینه آمریکایی‌ها و استعمار غرب مانع رسیدن ایران به پیشرفت‌های علمی نخواهد شد.

وی تاکید کرد: امروز غرب در تقابل با ملت ایران در دستیابی به علوم جدید است. البته آنها حاضر نیستند با ما در علم مسابقه بگذارند بلکه می‌خواهند با ما مبارزه کنند زیرا دانشمندان ما در حال جهاد با جهل و عقب نگه داشتن ملت‌های جهان هستند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: پیشرفت‌های شگرف ایران در حوزه علم و علوم شناختی متوقف شدنی نیست. آمریکایی‌ها آزادی توقف حرکت علم یا کندشدن سرعت آن را به گور خواهند برد.

حبیبی با اشاره به بدعهدی آمریکا و اروپا در پیمان برجام گفت: سوال این است که دولت با آنکه شاهد نقض عهد آمریکا و اروپا برجام است چرا در مقام مقابله با مثل بر نمی‌آید.

وی خطاب به دولتمردان آمریکا و اروپا تصریح کرد: اینکه فکر کنید هر روز بر حجم فشار خود به ایران بیفزایید به امید اینکه ملت ایران را تسلیم کنید، یک توهم بیش نیست.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به فرآیند تصمیم گیری در مورد لوایح پالرمو و سی‌اف‌تی در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وقتی دولت و وزارت امور خارجه اظهار می‌کنند که با پذیرش آنها هیچ تضمینی برای حل مشکلات اقتصادی نیست، چرا برخی هنوز اصرار بر تصویب آنها دارند.

حبیبی گفت: در مورد برجام با آن همه وعده های واهی کاری از پیش نرفت حالا هم که می‌گویند با این لوایح مشکلی حل نخواهد شد چرا امتیازدهی به دشمن بدون اخذ کوچکترین امتیاز را دنبال می‌کنند؛ نام این رویکرد در دیپلماسی خارجی و نیز رعایت حقوق ملت ایران چیست؟

وی با گرامیداشت مانور اخیر ارتش گفت: ارتش و ملت ما هر روز باید به آمادگی های خود بیفزایند و دشمن را از اندیشه تجاوز باز دارند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به کودتای آمریکا در ونزوئلا گفت: مردم ونزوئلا اگر از دولت پشتیبانی نمی‌کنند پاسخ کودتاگران را خواهند داد.

حبیبی همچنین با اشاره به تداوم حملات اسرائیل به فرودگاه دمشق اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با آتش بازی می‌کند، همانطور که نماینده سوریه در سازمان ملل گفت، اگر فرودگاه‌های تل آویو مورد حمله موشکی مقاومت قرارگیرد حتما رژیم اشغالگر قدس از این آتش افزوی‌ها دست خواهد کشید.

وی افزود: به نظر ما مقاومت در خطوط نبرد در غزه، لبنان و سوریه آماده است یک درس فراموش نشدنی به جلادان صهیونیستی بدهد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان با تجلیل از شهدای شهر هزار سنگر آمل، یاد و خاطره فداکاری‌های مردم آمل را در اوایل انقلاب در مبارزه با ضد انقلاب گرامی داشت و بر روح پرفتوح شهدای آمل درود فرستاد.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1226612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =