سردار شریف: سپاه در انتهای جدول بودجه قرار دارد/ادعای آلمانی ها درباره ماهان ایر واهی است

ایلنا نوشت: مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران گفت: ادعای آلمان‌ها مبنی بر اینکه پس از تحریم‌ها ، کشور ایران برای جابه جایی تجهیزات نظامی از شرکت هواپیمایی ماهان ایر استفاده می‌کند، ادعایی واهی است.

سردار رمضان شریف در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت مرزبانان ربوده شده گفت: مجموعه تلاش افراد به صورت رسمی و غیررسمی و قرارگاه قدس سپاه و نیروی زمینی سپاه پاسداران از زمان ربوده شدن مرزبانان میرجاوه تاکنون وجود داشته و از هیچ کوششی برای آزادسازی این افراد غفلت نشده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این باره افزود:‌ از سوی حوزه‌های رسمی یعنی وزارت امور خارجه و دولت پاکستان، تبادلات نیروهای مسلح پاکستان و اطلاعات و سازمان‌های امنیتی پاکستان موضوع مرزبانان ربوده شده در حال پیگیری است.

 مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران ادامه داد: موضوع آزادسازی مرزبانان ربوده شده میرجاوه از سوی افرادی که با آن طرف مرز ارتباط دارند و با بهره‌گیری از روابط خویشاوندی و قومی در حال پیگیری است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره تخصیص بودجه سال ۹۸ سپاه نیز گفت: طبق سال‌های گذشته سپاه تعاملات خود را با مجموعه دولت و مجلس در زمینه تحقق بودجه و طرح‌ها دنبال می‌کند این در حالی است که همه مردم به خوبی می‌دانند سپاه در انتهای جدول بودجه قرار دارد.

این مسئول تصریح کرد: در طول ۴۰ سال انقلاب یاد گرفته‌ایم که چگونه مأموریت‌ها را با حداقل بودجه‌ مصوب، انجام دهیم و دغدغه خاصی برای انجام مأموریت‌ها نداریم، زیرا مطمئنیم دولت و مجلس در حد مقدورات در تخصیص بودجه به سپاه مساعدت می‌کنند.

شریف در پاسخ به این سوال که نخست وزیر رژیم صهیونیستی اخیرا در اظهارات بی‌اساس خود مدعی شده که در حملات اخیر سوریه پایگاه‌های ایران را مورد هدف قرار داده‌اند آیا این را بازی رسانه‌ای آنها نمی‌دانید؟ توضیح داد: اگر ادعای آنان مبنی بر ۱۲ نفر تلفاتی که سپاه داشته، صحت دارد از ۲۰ روز پیش که این موضوع مطرح شده باید شاهد برگزاری مراسم تشییع پیکر در کشور بودیم و به بهترین نحو این مهم انجام می‌شد در صورتی که تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده است.

وی افزود : بنابراین ادعای نخست وزیر اسرائیل بی پایه و بی اساس است.

سخنگوی سپاه درباره ادعای آلمان در ماجرای تحریم ماهان‌ایر درباره حمل تجهیزات نظامی با این ایرلاین گفت: ادعای آلمان‌ها مبنی بر اینکه پس از تحریم‌ها ، کشور ایران برای جابه جایی تجهیزات نظامی از شرکت هواپیمایی ماهان ایر استفاده می‌کند، ادعایی واهی است.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1226624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =