حضور پر رنگ کارپایه | KarPaye در تبلیغات سطح شهر مثل مترو و سایر نقاط پر تردد و کیفیت بالای خدمات این سامانه ی هوشمند موجب شده تا محمد امین صمدی بنیانگذار و مدیر عامل کارپایه | KarPaye در خبرهای سراسری صدا و سیما حضور پیدا کند و مزیت های سامانه را تشریح کند.

اولین و بزرگترین سامانه اشتغال رایگان کشور به دنبال حل و فصل کردن بخشی از مشکلات افراد بیکار، کارجویان، کارفرمایان و استادکاران توانسته در مدت زمان بسیار کم به موفقیت های خوبی دست پیدا کند. سامانه ی کارپایه به آدرس karpaye.ir, karpaye.com در کنار اپلیکیشن ای او اس و اندروید این امکان را برای کاربران فراهم کرده که در هر زمان از شبانه روز و هر محلی که قرار دارند از کارپایه و خدمات اشتغال، استخدام و کار به شیوه ای مفید استفاده کنند.

کارپایه

در کارپایه | KarPaye می توان چندین مهارت ثبت کرد و بدین ترتیب شبکه ای گسترده از مشاغل متعدد کنار هم قرار می گیرند. این مشاغل متعدد با پوشش دهی کامل در سراسر کشور به صورت مستقیم مشکل پیدا کردن کار و شغل مناسب برای نیازهای مختلف را برطرف کرده است.

در گذشته چنانچه به یک کارفرما، استادکار و هر تخصصی که نیاز داشتید می بایستی زمان زیادی را برای پیدا کردن اولین و نزدیک ترین فرد صرف می کردید. اما کارپایه توانسته با استفاده از یک هوشمندی ساده و ایده ای جالب، تمامی تخصص ها و مشاغل موجود را در دل خود جای دهد و با ثبت موقعیت جغرافیایی آنها را به صورت آنلاین در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

یکی از مزیت های سامانه ی کارپایه | KarPaye ثبت نام کارجو در کمتر از یک دقیقه است و محیط آسان و کاربرپسند آن موجب شده تا افراد با هر سطح سوادی بتوانند از خدمات آن استفاده کنند.

علاوه بر این توسعه ی اپلیکیشن ای او اس و اندروید کارپایه | KarPaye توانسته به خوبی و با کیفیت بالا به عنوان موتور جستجوی رایگان کار حتی بدون نیاز به آگهی های استخدامی ایفای نقش کند. این مساله به خوبی توانسته مشکلات افراد بیکار یا افرادی که به دنبال شغل های پاره وقت هستند را حل کند. این اشخاص با حضور در کارپایه و بدون پرداخت هیچ هزینه یا درصدی می توانند به اهداف خود دست پیدا کنند.

karpaye.ir, karpaye.com: وبسایت

karpaye_official: صفحه اینستاگرام

Karpaye: تلگرام

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1226926