کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران پیروزی مقابل عراق را به بازماندگان سانحه هوایی ارومیه تقدیم کرد.

جواد نکونام درباره بازی تیم ملی ایران مقابل عراق گفت:« بازی بسیار سختی بود، اما بازیکنان با تمام وجود و تلاش در این بازی به میدان رفتند و پیروزی را به دست آوردند که این موفقیت را به مردم ایران تبریک می‌گویم. این پیروزی را به بازماندگان سانحه هوایی ارومیه تقدیم می‌کنیم. درست است که ما در ایران نبودیم، اما اینجا دلمان با هموطنانمان بود و این پیروزی را از همین جا به آنها تقدیم می‌کنم.»

ستاره ایران درباره عملکرد ملی‌پوشان مقابل عراق گفت:« نیمه اول بازی بسیار خوبی انجام دادیم و نیمه دوم هم با احتیاط بازی کردیم و سعی کردیم بازی را کنترل کنیم. عراق تیم بسیار خوبی بود و ما در نیمه دوم در ضربات ایستگاهی فرصت‌های زیادی داشتیم که بتوانیم باز هم گلزنی کنیم، اما موقعیت‌ها از دست رفت به هر حال خوشحالم که سه امتیاز بازی را گرفتیم.»

نکونام در پاسخ به این سوال که آیا پیروزی مقابل عراق به معنای صعود از گروه است، گفت:« نه، به هیچ وجه. این مساله صحت ندارد. ما برای گرفتن نتایج خوب در جام ملت‌ها باید هر سه بازی را ببریم تا به عنوان تیم اول صعود کنیم. در دوره گذشته هم ما از گروه صعود کرده بودیم، اما حذف شدیم؛ به همین دلیل باید مقابل کره‌شمالی و امارات هم خوب بازی کنیم.»

نکونام در پاسخ به این سوال آیا از عملکرد خودتان راضی هستید یا خیر، گفت:«باید توقع‌ها منطقی باشد در نیمه دوم یک بازیکن عراق در تمام دقایق کنار من راه می‌رفت و نمی‌گذاشت من کار خودم را انجام دهم.»

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در پایان درباره حریف احتمالی ایران در مرحله یک چهارم نهایی عنوان کرد:« برای ما فرقی نمی‌کند با چه تیمی روبرو شویم. اول باید تکلیف صعودمان را روشن کنیم و بعد برای قهرمانی با هر تیمی که روبرو شدیم به پیروزی برسیم.»

 

151 40

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 122714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۵:۳۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۲
    0 0
    آفرين مرد