در شرایط کنونی رفع مشکلات اقتصادی و ایجاد اشتغال اولویت دارد

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: در شرایط کنونی رفع مشکلات اقتصادی و ایجاد اشتغال برای جوانان و افراد جویای کار بیش از هر مسئله دیگری اهمیت و اولویت دارد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ دادستان عمومی و انقلاب اردبیل در جلسه کمیته حمایت قضایی گفت: در شرایط کنونی رفع مشکلات اقتصادی و ایجاد اشتغال برای جوانان و افراد جویای کار بیش از هر مسئله دیگری اهمیت و اولویت دارد.

عتباتی تاکید کرد:حمایت دستگاه‌های اجرایی استان از سرمایه‌گذاری‌های مشروع و قانونی است یک امر ضروری است تا بتوانیم بسترهای لازم و مورد نیاز برای بهبود شرایط را فراهم کنیم.

ناصر

وی ادامه داد: بهانه‌جویی‌های بی‌مورد در قبال کمک به سرمایه‌گذاران قابل قبول نیست و سنگ‌اندازی‌ها نشان از سو نیت در این زمینه دارد که فقط برای آزار و اذیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به‌ کار گرفته می‌شود و هیچ مورد دیگری جز این به نظر نمی‌رسد.

عتباتی که در بیست و دومین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری حرف می‌زد، گفت: از سر راه برداشتن موانع و مشکلات واحدهای تولیدی توسط مسئولان و دستگاه‌های اجرایی استان یک امر عادی، آسان و لازم است که باید در این راستا از هیچ تلاشی دریغ‌ نشود.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی در برابر دستگاه‌هایی که تعلل و کوتاهی داشته باشند و برای اشتغال و رفع مشکل بیکاری تلاشی انجام ندهند هیچ اغماضی نخواهد کرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان نیز در این جلسه گفت: ریشه بسیاری از بزهکاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی به نبود شغل مناسب برمی‌گردد، بیکاری در جامعه مشکلات بسیاری را برای خانواده‌ها به وجود می‌آورد.

یوسف خدادادی تاکید کرد: باید از سرمایه‌گذاری‌های قانونی به طور همه‌جانبه حمایت شود تا ریشه آسیب‌های اجتماعی نیز از بین برود.

وی افزود: بیکاری سبب گرایش جوانان به سمت اعتیاد و انواع آسیب‌های اجتماعی می‌شود که به همین منظور از مسئولان و متولیان مربوطه انتظارداریم نگرش مثبت به مسائل اقتصادی برای توسعه اشتغال داشته باشند و در حل مشکلات موجود پیشگام باشند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1227530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =