۷ نفر
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۴
 ترامپ: دمکرات‌ها طرفدار ایران هستند!

رئیس جمهوری آمریکا با بیان اینکه دمکرات های این کشور خواهان موضع گیری ضعیف مقابل ایران هستند، باز هم آدرس اشتباه برای ناتوانی واشنگتن برابر تهران داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ترامپ در توئیتی نوشت:

شومر (رهبر اقلیت سنای آمریکا) و دمکرات ها طرفداران بزرگ ضعف و انفعال مقابل ایران هستند.

وی افزود: آنها (دمکرات ها) هیچ فهمی در رابطه با خطری که متوجه کشورمان می کنند، ندارند. ایران به خاطر تحریم ها و خاتمه توافق (هسته ای) ایران در آشفتگی اقتصادی است. دمکرات ها ما را در موقعیت بدی قرار می دهند – که البته الان خوب است.

49311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1227821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
    0 0
    اتفاقا چاک شومر شارلاتان سناتور نیویورک یکی از معدود سناتورهای دموکراتی بود که زمان اوباما با توافق هسته ای ایران مخالفت کرد. ترامپ به هر بهانه ای میخواد به دموکراتها حمله کنه که جلوی طرح احمقانه و جنون آمیز دیوار مرزی رو گرفتن. یک روز بهانه ایرانه، یک روز مهاجران و یک روز هم اروپا. مثل بچه ننری که اینقدر بهانه می گیره تا اونی که میخواد بهش بدن. احمق نمی فهمه که با زدن زیر این همه توافق آبروی آمریکا رو برده. از توافق ایران بگیر تا توافق پاریس و نفتا و توافق دو سوی اقیانوس آرام و خروج از یونسکو و دادگاه بین المللی و غیره. حالا دیگه هیچ کشوری تو دنیا متأسفانه برای حرف آمریکا و توافق هاش تره هم خرد نمی کنه. چون فکر می کنن ممکنه یک دیوانه ای مثل خود ترامپ پیدا بشه و بزنه زیر توافق رییس جمهور قبلی.
  • FR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
    0 0
    دموکرات ها طرفدار ما باشند بهتر از اینه که تو و امثال تو طرفدارمون باشید!