چرا در عصر واگذاری، استقلال و پرسپولیس مدیرعامل‌دار می‌شوند؟

در شرایطی که سخن از خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس است، از مدیران جدید سرخابی‌ها یکی از پس دیگری رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وزرات ورزش در نیمه دوم سال حرف های زیادی درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس زده است. تاکید وزیر و مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان بر خصوصی سازی سرخابی ها آنقدر زیاد بود که آن ها مدعی شدند پرونده واگذاری استقلال و پرسپولیس باید هر چه زودتر بسته شود. برخی از واگذاری آن ها تا انتهای سال 97 حرف می زنند و خیلی ها هم از مزایده این دو تیم در بهار 98 سخن می گویند.

در شرایطی که استقلال و پرسپولیس آماده واگذاری به مالکان جدید هستند، هر دوی آن ها با تغییرات مدیریتی جدید مواجه شدند. در شرایطی که امیرحسین فتحی به عنوان سرپرست استقلال انتخاب شده بود، حکم مدیرعاملی خود را دریافت کرد و ترکیب جدید هیئت مدیره استقلالی ها هم مشخص شد. در آن سوی شهر هم اگرچه ایرج عرب هنوز روی صندلی سرپرستی نشسته اما بعید نیست به زودی به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیسی ها معرفی شود. در این میان شاید وزارت ورزش هنوز هم فراموش نکرده که برای مدیرعاملی استقلال و پرسپولیس به افرادی نیاز است که همکاری لازمه را داشته باشند.

شاید وزارت ورزش هنوز هم به فعالیت های فراورزشی استقلال و پرسپولیس علاقه مند است. بعید نیست مازیار ناظمی و دوستانش حتی فراموش کرده باشند که سرخابی ها قرار است واگذار شوند. این روز ها که همه اخبار درباره جانشینی کی روش است، اخبار خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس کمتر از قبل شنیده می شود و وزارت ورزش هم از داشتن این دو تیم قدرتمند تهرانی خوشحال است. آیا استقلال و پرسپولیس واقعا واگذار خواهند شد یا همه این ها تنها شعار هایی است برای مخفی شدن پشت پول هایی که با اهداف دیگری جا به جا می شوند.

434255

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1227854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =