پنج‌شنبه‌ها ورود به محدوده طرح ترافیک ممنوع می‌شود

باشگاه خبرنگاران نوشت: معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار تهران از احتمال ممنوعیت ورود خودروها به محدوده طرح ترافیک در روزهای پنجشنبه سال آینده خبر داد.

محسن پورسیدآقایی معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار تهران، با اشاره به طرح حذف روزهای پنجشنبه از طرح ترافیک گفت: چون پنجشنبه‌ها را از طرح ترافیک حذف کرده‌ایم، همانطور که پیش بینی هم می‌شد، ترافیک این روزها افزایش پیدا کرده است.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار تهران افزود: این وضعیت (مجانی، اما ترافیک) از دید یک عده اتفاقی خوب و از دید عده‌ای دیگر بد است.

وی تصریح کرد: این اتفاق از دید افرادی که می‌خواهند وارد محدوده مرکزی شوند و تا پیش از این محدودیت داشتند، رضایت بخش است، ولی از دید عده‌ای دیگر که طرح ترافیک داشتند، این محدوده شلوغ‌تر شده و ناراضی هستند.

پورسیدآقایی با بیان اینکه برخی این پیشنهاد را مطرح کرده اند که در سال ۹۸ وضعیت طرح ترافیک در روزهای پنجشنبه به حالت سابق برگردد، گفت: ما در حال بررسی این موضوع هستیم، اما هنوز به چنین تصمیمی نرسیده ایم که روزهای پنجشنبه مانند سال‌های گذشته مشمول اجرای طرح ترافیک شود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1228237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IT ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
    30 3
    شهرداری و شورای شهر این دوره به هر دری میزنن تا محدودیت ایجاد کنن برای مردم. یا میخوان گذرگاها رو پولی کنن یا میخواد محدودیت تردد بذارن این چه وضعیه درست کردین؟؟
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
    23 3
    نمیشه این آقای پورسید آقایی استعفا بدن بروند؟ چرا اینقدر به فکر مردمی شما؟ همانند مدیریت تان بر راه آهن لطفا استعفا دهید
  • ناشناس IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
    31 2
    این یارو (پورسید آقایی ) فقط دنبال ایجاد محدودیت و مشکل تراشی برای مردم هست و ظاهرا باید عنوان پست ایشون رو تغییر بدن و بزارن معاونت ایجاد مزاحمت برا مردم.... پولی کردن زوج و فرد، پولی کردن تونل ها و همین طرح اخیر همش زیر سر این آقاست... آخه مردم چ گناهی کردن که امثال ایشون که معلوم نیست کیه و تحصیلاتش چیه بیان و هر روز با اعصاب مردم بازی کنن!!!
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
    5 14
    اگر اختیار مملکت را به دست خودخواهان بدهند کلا طرح ترافیک را بر میدارند. جالبه که ادعای تمدن هم دارند.
  • علی IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
    4 0
    برادر من شما روزی دو ساعت طرح رو اضافه کردی کل ملت رو بدبخت کردی تا 7 شب همه اتوبانها رو قفل کردی به این بهونه که پنجشنبه ورود به طرح رایگان شده.یعنی 10 ساعت در 5 روز اضافه کردی که 6 ساعت پنجشنبه رو حذف کنی.نمیگم خوبه یا بد.محاسن و معایبی داره.ولی الان میخوای بازم پنجشنبه رو ممنوع کنی؟ اوکی ممنوع کن ولی طرح رو برگردونید به همون ساعت 5.به خدا طرح جدید باعث شده ترافیک بزرگراه ها که قبلا از 4 تا 8 بود برسه به از 4 تا 10 شب.خسته نشدید اینقدر گلوی مارو فشار دادید؟
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
    2 0
    به خدا قسم نامرديه مطلقه ماتوطرحيم تو خيابان ملك نه روز زوج مي تونيم ماشين بيرون بياريم نه روزهاي فرد سند بارگزاري كرديم كه يكبار تا 8/5 صبح ويكبار هم 5 به بعد عصر بتونيم خارج ووارد شيم البته كلي هم خرج رو دستمون گذاشتن آخه مسخره نيست بين روز بايد ماشين رو كجا نگهداريم ؟؟//>>>..... مردم هم صداشون در نميادش
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
    0 5
    خجالت آوره نظرات مردم و تمایلشون نسبت به طرح ترافیک و زوج و فرد،شما هرجای دنیا در یک کلانشهر زندگی کنید قطعا محدودیت های ترافیکی زیادی خواهید داشت چون مساحت شهر محدود هست و جمعیت زیادی زندگی میکنند ،این مردم نیمی از روز رو تو ترافیک هستند و کلاج ترمز میگیرند نمیدونم دقیقا چه چیزی براشون داخل ترافیک جذابه!یه خورده پیاده روی کنید هر مسافت کوتاهی رو هم ماشین میارن بیرون