به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان کرمان، کلیه خدمات حوزه مشترکین آب و فاضلاب استان (قرائت، توزیع، وصول و ...) به بخش خصوصی و بیش از ۱۱۰ دفتر پیشخوان دولت در سراسر استان واگذار شد.
احمد سنجری معاون امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با بیان این خبر افزود: به منظور تسهیل در امر خدمات رسانی و جلوگیری از اتلاف هزینه و وقت مشترکین،شرکت آب و فاضلاب استان از تکنولوژی پیشرفته و جدید برای اولین بار در کشور استفاده نمود .
با استفاده از دستگاه POS PDA خدماتی شامل قرائت کنتور، صدور قبض آنلاین ، پرداخت فوری توسط مشترک، نمایش کنتور خراب، تصویربرداری از محل هدررفت آب در ملک، جلوگیری از صدور قبض نامتعارف و اصلاح فوری آن، گزارش تغییرات در کاربری و مصرف و ... را به صورت آنلاین به سیستم مرکزی مشترکین ارسال و پس از ۲ ثانیه قبوض مربوطه صادر و مشترک نسبت به پرداخت آن در محل اقدام می نماید.
سنجری در ادامه افزود: از خصوصیات بارز این سیستم علاوه بر ارائه تمامی خدمات درب ملک مشترک و کاهش هزینه های ایاب و ذهاب ،صرف وقت و... مشترک ، مامورین قرائت کنتور نیز کنترل شده که درصد خطای قرائت آنها به حداقل ممکن رسیده و حقوق و مزایای قانونی ایشان متناسب با عملکرد از طریق دستگاه برداشت و در سیستم مشترکین محاسبه و پرداخت می گردد.
وی یادآور شد: این تحول عظیم در حوزه خدمات مشترکین همراه با استفاده از ظرفیت های دفاتر پیشخوان دولت و میسر کردن زمینه دریافت خدمات از طریق اینترنت ،موبایل ، کافی نت و... برای متقاضیان باعث کاهش شدید مراجعه به دفاتر خدمات مشترکین شهری استان کرمان شده است.
۴۶
نظر شما