۱ نفر
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰
تجمعات صنفی به دستفروشان آبادانی رسید

ایلنا نوشت: دستفروشان منتهی به خیابان امیری آبادان، در اعتراض به برچیده شدن بساط ارزان فروشیشان در چهارمین روز متوالی دست به تجمع زدند.

شامگاه پنج شنبه ۱۸ بهمن ماه، دستفروشان در خیابان امیری آبادان در چهارمین روز متوالی در اعتراض به جمع آوری و انتقال به بازار خلیج فارس تجمع کردند.

یکی از دستفروشان ضمن گلایه از مسئولین شهری آبادان در توجه نکردن به مشکلاتشان، گفت: حدود ۲ سال است که اجازه نداریم در خیابان امیری دستفردشی کنیم و در بازار خلیج فارس غرفه هایی در ازای پرداخت اجاره و حق شارژ بازار به ما داده اند.

وی ادامه داد: به دلیل مراجعه کم مردم و خریداران، فروش چندانی نداریم و نمی توانیم  هزینه های زندگی خود را تامین کنیم.

یکی دیگر از دستفروشان معترض نیز با اشاره به اینکه گناه ما جوانان بیکار در این شرایط بد اقتصادی چیست؟ اظهار کرد: خواسته ما از شهرداری و مسئولین شهری آبادان شنیدن صدای اعتراضمان است.

وی افزود: چیز زیادی نمی خواهیم؛ فقط اجازه بدهند مثل گذشته در این خیابان دستفروشی کنیم.

یکی از کسبه خیابان امیری در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه آیا با بازگشت دستفروشان به خیابان امیری موافقید، تصریح کرد: در حال حاضر که شرایط اقتصادی بد است و فروش چندانی نداریم، شاید با بازگشت آنها رونق به این خیابان نیز برگردد.

کسبه های دیگر اما نظر متفاوتی داشتند ومی گفتند: خون دل خوردیم تا توانستیم بساط این دستفروشان را از این خیابان جمع کنیم آنها با ارزان فروشی خود کار ما را کساد می کرده و موجب زیان مغازه داران می شوند.

WhatsApp Image 2019-02-07 at 9.30.25 PM(1)

WhatsApp Image 2019-02-07 at 9.30.25 PM

41231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1229993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =