ایسنا نوشت:

آرام جعفری که در سریال « قهوه تلخ» نقش «کاترین» را ایفا می‌کند، این نقش را خاطره‌انگیز توصیف کرد و گفت: «قهوه تلخ» به عنوان اولین کار من در عرصه‌ی طنز، یادگاری خوبی بود و از این که این سریال با استقبال مردم روبه‌رو شده است، خیلی خوشحالم.

این بازیگر در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره‌ی نقش‌اش در «قهوه تلخ» اظهار کرد: کاترین شخصیتی است که همه‌، از نویسندگان سریال تا کارگردان دست به دست هم دادند تا این شخصیت خلق شود.

وی درباره‌ی اینکه «قهوه تلخ» از طریق سیستم نمایش خانگی توزیع می‌شود، گفت: تفاوت زیادی ندارد که این سریال از نمایش خانگی یا تلویزیون پخش شود، چون مردم همیشه منتظر کارهای مهران مدیری بودند، به همین دلیل این سریال با استقبال مواجه شد.

وی ادامه داد: تلویزیون همیشه جایگاه خاص خود را در بین مردم داشته است ولی خوشبختانه به تازگی این شیوه هم در بین مردم جا افتاده و مردم کارهای رسانه‌یی و پخش خانگی را می‌خرند.

آرام جعفری در پاسخ به این پرسش که نداشتن استرس آنتن برای پخش تلویزیونی تا چه حد بر کیفیت سریال تاثیرگذار بوده است، تاکید کرد: نداشتن استرس پخش به طور قطع در کیفیت موثر بوده و باعث شده است تا کارگردان آزادانه‌تر کارش را بسازد و ساخت سریال با شتاب‌زدگی مواجه نشود.

بازیگر سریال «قهوه تلخ» در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه ترجیح می‌داد این سریال از طریق تلویزیون یا نمایش خانگی توزیع شود؟ خاطرنشان کرد: من ارادت خاصی به تلویزیون دارم و خودم را از تلویزیون می‌دانم چون با این رسانه کارم را شروع کردم. اما در مورد « قهوه تلخ» این اتفاق رخ نداد که از تلویزیون پخش شود؛ از این که « قهوه تلخ» از طریق نمایش خانگی پخش شده ناراحت نیستم.

52

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 123052

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =