تحلیل جالب سی‌ان‌ان از راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن

ایرنا نوشت: خبرنگار شبکه تلویزیونی سی ان ان آمریکا از تهران گزارش داد:مردم ایران از دولت آمریکا بخصوص از دولت ترامپ خشمگین هستند.

'فردریک پلتن' که از میدان آزادی تهران و حضور میلیونی مردم تهران گزارش می داد، افزود: مردم ایران از مشکلات بوجود آمده همچون دشواری اقتصادی که با خروج دولت آمریکا از توافق هسته ای برای آنان رقم خورد، آگاه هستند.

وی افزود: مردم ایران به همین سبب از دولت آمریکا بخصوص دولت ترامپ که خط مشی تندروی را در پیش گرفته و موجب مشکلات اقتصادی و سیاسی شده ، خشمگین هستند.

خبرنگار سی ان ان در ادامه به صحبت های رئیس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گزارش داد: رئیس جمهوری ایران گفت که ایران تحریم های آمریکا را خواهد شکست.

 حسن روحانی روز دوشنبه (امروز) در مراسم راهپیمایی 22 بهمن سال 97 در جمع پرشور و میلیونی راهپیمایان تهرانی، گفت: این حضور به آن معنا است که دشمن به اهداف شوم خود نخواهد رسید و راه و مسیر انقلاب به همان صورت 40 سال گذشته ادامه خواهد یافت.

رئیس قوه مجریه دربخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: ما نخواهیم گذاشت آمریکا پیروز شود، این کشور اعلام کرد دی ماه سال گذشته ایران را به زمین می زند، نشد، در اردیبهشت امسال دوباره همین را اعلام کرد که نشد، در مردادماه هم اعلام کرد که نشد.

روحانی اضافه کرد: در 13 آبان مجددا آن را اعلام کرد که نشد، در کریسمس به قول آنها و عید سال مسیحی اعلام کرد که نشد، آمریکا قول داده بود که 22 بهمن همه سران فاسد رژیم آمریکا در تهران باشند که نشد.

رییس شورای عالی امنیت ملی همچنین گفت: آنها هرچه گفتند، نشد و نخواهد شد، به دلیل این که مردم به خداوند، حضرت زهرا (س)، ائمه اطهار (ع) و رهبر شجاع و بزرگوارشان ایمان دارند با هم متحدند و پشت سر رهبری حرکت می کنند. ما بی تردید در این مبارزه موفق خواهیم بود.

52311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1230934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =