دایی و یک اعتراف جالب؛شناختی از حریف هندی نداریم

سرمربی تیم سایپا در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پنجاب هند در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی دایی سرمربی تیم سایپا یک روز قبل از برگزاری دیدار تیمش مقابل پنجاب هند در مرحله پلی آف رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، در کنفرانس خبری این دیدار حاضر شد.

 علی دایی، سرمربی تیم سایپا در نشست قبل بازی تیمش برابر پنجاب هند در پلی آفلیگ قهرمانان آسیا گفت: ما خودمان را برای این بازی آماده کردیم. امکان اشتباه نداریم و نباید آن‌ها را تکرار کنیم. برای تمام تیم‌ها احترام خاصی قائلیم. ما در این هفته خیلی کار کردیم و امیدواریم تا ببریم و برویم برای بازی با الریان قطر.

او گفت: به خاطر کیفیت زمین شهر قدس این زمین را انتخاب کردیم. کیفیت زمین در اکباتان فرصت را به ما نمی‌داد. این فرصتی است تا کسانی که در شهر قدس هستند به استادیوم بیایند و با حمایت‌شان ما را از تنهایی نجات دهند تا بازی‌های خوبی انجام دهیم. ما شناختی از پنجاب هند نداریم. چند بازی از فصل قبل دیدیم و این کار را خطرناک می‌کند. ما سعی می‌کنیم کارهایی که در تمرینات انجام دادیم در شروع بازی فشار بیاوریم و از تکنیک بچه‌ها استفاده کنیم.

سرمربی سایپا در ادامه اظهار کرد: ما اسم بزرگی را یدک می‌کشیم اما امکانات خوب نیست. کیفیت زمین اکباتان روی کار ما تأثیر می‌گذاشت. این باعث شد تا زمین تمرین را عوض کنیم. نامه‌نگاری‌ها بعد از مدت‌ها جواب داد و زمین تمرین تیم ما عوض شد. متأسفانه داوری‌های نامعقول در لیگ به ما ضربه زده. موقعی در یک بازی یک پنالتی یا گل سالم را نمی‌گیرند باید چه کار کنیم؟ داوری ما از فوتبال ما به غیر از چند نفر، عقب‌تر است. فدراسیون و کمیته داوران رسیدگی نمی‌کند. ما در جام حذفی به خاطر دو اشتباه داوری حذف شدیم. ما استقلال و نفت آبادان را در خانه خودشان بردیم اما این‌گونه حذف شدیم. امیدوارم در بازی‌های آسیایی این اتفاقات نیفتد. نظارت خاصی و VAR به غیر از استادیوم آزادی که تازه نصب شده است وجود ندارد. ما از امکانات فوتبال دنیا عقب هستیم. وزارت ورزش باید دخالت کند و این عقب افتادگی‌ها را رسیدگی کند چون فدراسیون درآمدی ندارد.

دایی همچنین گفت: تنها چیزی که می‌تواند شادی را به جامعه برگرداند فوتبال است. شما دیدید مردم از قهرمانی وزنه برداری و کشتی به بیرون بیایند؟ در فوتبال خیلی از مسائل می‌تواند عنوان شود. تیم سایپا هم حمایت نمی‌شود اما ما تمام تلاش خود را کردیم و به اینجا رسیدیم و ما نباید این فرصت را از دست بدهیم.

او در مورد صحبت کارلوس کی‌روش در دوران حضور خود در تیم ملی مبنی بر این که دایی باید هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد گفت: من راجع به این مسائل فکر نمی‌کنم و فکر من بازی فعلی تیمم است تا بتوانیم در این بازی به موفقیت برسیم.

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1230994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =