دهه فجر فرصتی برای بازخوانی دستاوردهای انقلاب اسلامی است

قدرت الله یوسفی در حاشیه برنامه های ایام الله دهه فجر با بیان اینکه دهه فجر نماد و ارزش ملت ایران است ،گفت : دهه فجر فرصتی برای بازخوانی دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرآنلاین از بابلسر ، وی با اشاره به اینکه ما هر چه داریم به برکت این انقلاب و خون شهداداریم و باید آن را گرامی بداریم،اظهار کرد: تمام دستاوردهای امروز ما درسایه انقلاب اسلامی و به برکت خون شهدا و آرمان های امام خمینی و منویات و تدابیر رهبر انقلاب به دست آمده که باید قدردان باشیم.

رئیس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی بابلسر استقلال ملت ایران را مهم ترین دستاورد انقلاب دانست و افزود: انقلاب ما در تمام زمینه های فرهنگی ،علمی ،سیاسی ،اقتصادی و غیره موجی از پیشرفت را در گشور ایجاد کرده است.

یوسفی در ادامه تصریح کرد: در راستای برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت دهه فجر، ستاد دهه فجر شهرستان بابلسر برنامه هایی برای گرامیداشت دهه فجر طراحی و ابلاغ کرد که بسیاری از برنامه ها با همکاری ادارات و دستگاههای شهرستان بابلسر اجرا شد.

 وی با بیان اینکه در طول ایام الله دهه فجر امسال اداره فرهنگ و ارشاداسلامی بابلسر ۵برنامه با همکاری ادارت و دستگاههای اجرایی برگزارنمود،گفت: نمایشگاه عطر انقلاب فاطمی که با همکاری کلیه نهادها از جمله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابلسر همزمان با اولین روز ایام الله دهه فجر در مصلی المهدی افتتاح شد. 

این مسئول تصریح کرد: در این نمایشگاه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابلسربا همکاری اداره کتابخانه عمومی شهرستان ،دستاورد ۴۰ساله انقلاب اسلامی را در قالب نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی به عرضه نمایش گذاشت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابلسر برگزاری نمایشگاه صنایع دستی (هنرماه) و تجلیل از دو هنرمند صنایع دستی با همکاری میراث فرهنگی وصنایع دستی شهرستان را از دیگر برنامه های خود دانست و افزود: در این مراسم از دو هنرمند شاخص صنایع دستی تجلیل شد.

یوسفی همچنین با اشاره به دو برنامه عصر شعر با موضوع ساعت انقلاب،ساحت فاطمی و افتتاحیه نمایشگاه عکس با موضوع بابلسر پایتخت گردشگری مازندران با همکاری شورای اسلامی و شهرداری بابلسر اظهار کرد: در برنامه عصر شعرشعرا و ادبای شهرستان به قصیده و انواع شعر پرداختند و در گالری ونمایشگاه عکس نیز ۴۰عکس از حوزه گردشگری و توریستی شهرستان و عکسای دوران
انقلاب به نمایش گذاشته شد.

 وی برگزاری همایش و تجلیل از ۴۰بانوی شاخص شهرستان با همکاری دستگاههای اجرایی ،فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را از دیگر برنامه های خود برشمرد و افزود: در این همایش از  ۴۰بانوی فرهیخته و نمونه حوزه گردشگری ،فرهنگی، ورزشی، سیاسی ، اقتصادی و هنری تجلیل شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1231064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =