عملکرد نامطلوب دستگاه‌های اجرایی چهارمحال‌وبختیاری در واگذاری طرح‌ها به بخش خصوصی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری گفت :عملکرد دستگاه های اجرایی استان در برون سپاری طرح های قابل واگذاری به بخش خصوصی مطلوب نیست.

طهمورث الیاسی بختیاری در ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در راستای اجرای برنامه برون سپاری طرح های قابل واگذاری به بخش خصوصی قرار بود امسال ۱۵۱طرح از سوی دستگاه های اجرایی به بخش خصوصی واگذار شود.

الیاسی بختیاری تصریح کرد: این درحالی است که از این تعداد تاکنون تنها ۴ طرح به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی یادآور شد: بر این اساس سال آینده به هیچکدام از طرح های شناسایی شده قابل واگذاری به بخش خصوصی اعتباری تخصیص داده نخواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تمامی دستگاه های اجرایی استان ملزم هستند که نسبت به تسریع در روند برون سپاری طرح های قابل واگذاری به بخش خصوصی اقدام کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هم اینک یکهزار و ۷۴۵ طرح نیمه تمام در چهارمحال و بختیاری وجود دارد.

الیاسی بختیاری تاکید کرد: برای تکمیل و بهره برداری از این تعداد طرح نیمه تمام ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که منابع دولتی برای این طرح ها پاسخگو و کافی نیست.

وی افزود: به غیر از طرح هایی که دارای ماهیت حاکمیتی است، مابقی طرح های نیمه تمام قابل واگذاری به بخش خصوصی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: تمامی مسئولان دستگاه های اجرایی استان موظفند تا روند برون سپاری طرح های قابل واگذاری به بخش خصوصی را با جدیت دنبال کنند.

الله کرم نصیری تصریح کرد: در غیر این صورت تمامی طرح های قابل واگذاری به بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری دچار فرسودگی و طولانی شدن در روند بهره برداری می شود.

وی یادآور شد: یکی از ملاک های ارزیابی مدیران دستگاه های اجرایی عملکرد آن ها در روند برون سپاری طرح های قابل واگذاری به بخش خصوصی است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1231591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =