دعوای استقلال و ماشین‌سازی ادامه دارد/ نصیرزاده: شما که حقوق بلد هستید چرا بازیکن غیرقانونی جذب کردید؟

فارس نوشت: مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: اگر من حقوق نمی دانم آقای خطیر تو که حقوق بلدی چرا بازیکن خلاف مقررات به ایران آورده‌ای!

هوشنگ نصیرزاده در خصوص اظهارات علی خطیر که مدعی شده «آقای نصیرزاده، برای خوش‌خدمتی راه‌های بهتری هست» گفت: آقای خطیر بارها به من متوسل شد تا به آقای زنوزی بگویم تا به آنها پول و دلار بدهد به این خاطر که به استقلال کمک شود.

نصیرزاده ادامه داد: مدیرعامل باشگاه استقلال پشت خطیر پنهان شده است برای اینکه از تعرضات مصون بماند.خطیر شخصیت تهاجمی دارد و در همان مدت کوتاه در فدراسیون فوتبال دچار مشکل شد و حالا در استقلال با بقیه دچار مشکل شده است.

وی تاکید کرد: او در این مدت چند بار به من زنگ زد که جوابش را ندادم، چون جایگاه اومدیرعاملی نیست و مدیرعامل باید به من زنگ بزند و البته این کم کاری مدیرعامل باشگاه استقلال است که باعث می شود خطیر در بسیاری از موارد با دیگران درگیر شود.

نصیرزاده تصریح کرد: اگر من حقوق نمی دانم آقای خطیر تو که حقوق بلدی چرا بازیکن خلاف مقررات ایران آورده ای! تو که حقوق بلد هستی حتما می دانی که با این کارت چندین هزار دلار به استقلال ضرر زدی و باید پول این بازیکن را بدهی. فیفا معتقد است اعتبار یک قرارداد فقط منوط به تست پزشکی و مجوز کار نیست. در هر صورت اگر من حقوق نمی دانم به باشگاهم آسیب نزدم اما شما استقلال را دچار ضرر کردی.

وی با اشاره به جلسه کمیته تعیین وضعیت گفت: در این جلسه که هادی مباشری هم حضور داشت توافق کردیم که شما پول را به ما بدهید ولی ندادید.یک بار در حضور چند دوست در سعادت آباد به بندی گفتی از آقای زنوزی بخواهیم که به استقلال پول قرض بدهد چون پول ندارید. آقای خطیر چطور در ترکیه به دنبال آدرس دفتر زنوزی بودی تا دلار قرض کنی؟ در واقع این نوعی استیصال شما در باشگاهداری است. چطور از ما که خصوصی هستیم درخواست پول می کنید اما شما که به بانک دولت وصل هستید و از تمام امکانات تبلیغاتی بهره می برید چرا نمی توانید باشگاه استقلال را اداره کنید؟ چرا از زنوزی درخواست پول می کنید؟

نصیرزاده تاکید کرد: قرارداد ما با شجاعیان و قرارداد شما با شجاعیان یک قرارداد جدید درفوتبال ایران است و من هم می دانم خارج از فصل نقل و انتقالات بازیکنی نمی تواند به باشگاه دیگر برود و قوانین را هم خوب می دانم و به اندازه سن شما از قوانین فیفا مطلع هستم و آنها را تدریس کردم اما موضوع این است که باشگاه شما به تعهدات مالی اش عمل نکرده است هم به ما و هم به باشگاه ذوب آهن و حالا مجبوری به جای پاسخ منطقی با این نوع مصاحبه به جاده خاکی بزنی!

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در ادامه گفت و گو با فارس تاکید کرد: اگر خطیر برای این آمده که با جناح بیرون دعوا راه بیندازد و به جای مصالحه این ادبیات را به کار ببرد باید بگویم بقیه هم بلد هستند از این ادبیات استفاده کنند.آقای خطیر شما که از بندهای قانونی فیفا مطلع هستی و در مصاحبه ات از آن استفاده کردی هنوز نمی دانی وزیر ورزش هیاتمدیره 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس را مشخص می کند؟ و این تابلوترین مغایرت با همان بندی است که از فیفا نام بردی. تمام مردم ایران می دانند این 2 باشگاه زیر نظر وزارت ورزش هستند. آقای خطیر کور خودت و بینای دیگران نباش.

وی تاکید کرد: 2 روز است به فوتبال آمده ای و آدرس ها را گم کردی. تمام اسناد مشخص است که این 2 باشگاه توسط وزیر ورزش اداره می شود و وزارت ورزش به عنوان شخص حقوقی کارهای این 2 باشگاه را انجام می دهد. هر کسی قرار بود این حرف را بزند تو نباید می زدی!

نصیرزاده در خصوص اینکه خطیر اعلام کرده به دلیل فشار زنوزی باشگاه ماشین سازی این نامه ها را به باشگاه استقلال می زد گفت:دلیل این صحبتم برای این بوده که شرط قرارداد ما 3 جانبه است. اگر هم در کمیته تعیین وضعیت من اعلام کردم که می دانم شجاعیان نمی تواند به ماشین سازی برگردد منظورم این بوده که در فصل غیر نقل و انتقالات نمی تواند بازگردد اما در نقل و انتقالات چون قرارداد 3 جانبه بسته ایم حکم فرستادن بازیکن قرضی را دارد.قرارداد ما با شجاعیان و باشگاه استقلال قرارداد جدیدی در فوتبال ایران است به طوری که همان زمان آقای وثوق احمدی در جلسه اعلام کرد با توجه به جدید بودن این قرارداد در مورد آن باید از فیفا استعلام بگیرد.

مدیرعامل ماشین سازی در خصوص خطیر بار دیگر تاکید کرد: آقای خطیر یک توصیه برای شما دارم، شما هم راه های بهتری برای خوش خدمتی داری.از قدیم گفته اند چراغهای گوشه نشین بهتر می سوزد!چون در معرض باد نیستند.توصیه من به شما این است که خیلی مصاحبه نکن!

وی در پایان در خصوص اینکه محمودزاده اعلام کرده کارت بازی شجاعیان برای استقلال صادر شده و او می تواند فردا بازی کند گفت: خودم این مساله را می دانم و این کمیته تعیین وضعیت است که باید تکلیف قرارداد شجاعیان را مشخص کند.

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1231937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =