۶۰۰ میلیون تومان به مناطق محروم استان چهارمحال‌وبختیاری اختصاص یافت

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای رفع محرومیت ۶۰۰ میلیون تومان به ۵ روستای محروم بخش بازفت واقع در شهرستان کوهرنگ اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین استان چهارمحال وبختیاری ، مهرداد شریف‌پور با بیان اینکه دی‌ماه امسال نیز ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار به روستاهای مناطق محروم استان اختصاص یافته است بیان کرد: هدف از ارائه خدمات در مناطق محروم توانمندسازی ساکنان این روستاها است.

وی با اشاره به خرید لوازم ضروری زندگی برای خانواده‌های نیازمند افزود: ۷۲۰ قلم کالا شامل کپسول گاز مایع، اجاق گاز، آبگرمکن برقی و تانکر آب برای اهالی ۵ روستای بخش بازفت خریداری و در بین ساکنان توزیع شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با بیان اینکه خانواده‌های نیازمند ساکن این روستاها ۲۰۰ بسته بهداشتی و ۲۰۰ سبد غذایی دریافت کرده‌اند اضافه کرد: کالاهای پیش‌بینی شده در سبد غذایی شامل نیازهای اولیه غذایی از جمله برنج، روغن، قند و چایی است.

شریف‌پور به اختصاص ۱۶۰ میلیون تومان اعتبار جهت تعمیر سرویس‌های بهداشتی ۸۰ واحد مسکونی این روستاها پرداخت و مطرح کرد: طرح بهسازی و نوسازی مسکن روستایی سبب ارتقای کیفی این واحدها در روستاها شده است.

وی اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و توانمندسازی مددجویان را از رویکردهای این نهاد عنوان و خاطرنشان کرد: ۴۰ میلیون تومان نیز در راستای کمک به ایجاد اشتغال خانگی به خانواده‌ها اعطا شده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1232560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =