پیام تسلیت رئیس جمهور به مناسبت درگذشت پدر شهیدان جواد سپهری

پایگاه اطلاع رسانی دولت نوشت:رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم حاج حسین جواد سپهری پدر شهیدان والامقام حسن ، علی اکبر و علی اصغر جواد سپهری را تسلیت گفت.

متن پیام روحانی به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحوم حاج حسین جواد سپهری، پدر شهیدان والامقام حسن، علی‌ اکبر و علی اصغر جواد سپهری، موجب تأثر فراوان شد.

این اسوه ایثار و صبر، با تمسک به حبل‌الله و ارادت و پیروی عملی از اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، فرزندانی صالح و غیور را پرورش داد که در میدان دفاع از انقلاب و ایران اسلامی، یکی پس از دیگری سلحشورانه حاضر شدند و با شهادت به دیدار «وجه‌الله» نائل شدند.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم آن پدر بزرگوار تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1232976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مومیایی IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
    0 0
    برآیند همه ی کنفرانسها ضرر کردن ایرانه و آخر قصه ها روسیه و چین ایران رو می فروشند
  • تقی IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
    0 0
    افزایش نرخ ارز و گرانی کالاها و نبود قطعات و عدم واردات کالاها وبیکاری وتعطیلی بنگاههای اقتصادی و تولیدی و معیشت مردم نشان دهنده همه چیز هست حال من باید بگویم نه فشاری روی کشور ومردم نیست همه چی خوب وآرومه !
  • عبدالکریم IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
    0 1
    به لطف نصایح و سیاست های کلان رهبری عظیم الشان حضرت آیت الله خامنه ای دامت برکاته انشالله تعالی ما در تمامی عرصه های داخلی و خارجی پیروز هستیم و خواهیم بود و این از برکت انقلاب اسلامی و حکومت الهی ست که امام راحل آن را بنیان گذاشت و حضرت آقا نیز آن را بخوبی اداره کرد تا انشالله به دست صاحب عصر و الزمان مهدی موعود عج برسد و به همین خاطر تمامی دشمنان بدانند که در مقابل این عظمت ، آب در هاون کوبیدن است کارشان و شتر در خواب بیند پنبه دانه ......