علی‌پور انتقام چیپ گل‌محمدی را با چیپ گرفت

پرسپولیسی‌ها به نیمه نهایی جام حذفی صعود کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه آزادی میزبان پدیده بود تا آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را برگزار کند. 

این بازی که در پایان نود دقیقه با تساوی ۱-۱ به پایان رسید، در انتهای ۱۲۰ دقیقه هم برنده ای نداشت و بازی راهی پنالتی ها شد. مهدی مهدی‌خانی و شایان مصلح به ترتیب تک گل پدیده و پرسپولیس را به ثمر رساندند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (دقیقه ۸۵-محمد نادری)، شجاع خلیل‌زاده، شایان مصلح، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی (دقیقه ۷۱-ماریو بودیمیر)، سروش رفیعی (دقیقه ۶۰-بشار رسن)، مهدی ترابی (دقیقه ۹۳-امید عالیشاه) و علی علیپور

ترکیب پدیده: میلاد فراهانی، محمدحسین مرادمند، سید عبدالله حسینی، مرتضی منصوری، علی نعمتی، مسعود ریگی، اکبر صادقی، محمد قاسمی‌نژاد، امین قاسمی‌نژاد(۱۰۱-حسین مهربان)، محمدمهدی مهدی‌خانی و یونس شاکری

نیمه نخست

شاگردان گل‌محمدی از همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کردند. در دقیقه ۱۳، ارسال بازیکنان پدیده پشت مدافعین پرسپولیس به مهدی مهدی‌خانی رسید. ضربه فنی او درون دروازه بیرانوند قرار گرفت. شش دقیقه بعد، کرنر مهدی ترابی با ضربه سر شایان مصلح به گل تبدیل شد تا پرسپولیس خیلی زود پاسخ پدیده را بدهد. ضربه یونس شاکری در دقیقه ۲۱ توسط بیرانوند دفع شد و در برگشت محمد قاسمی نژاد نتوانست از فرصت استفاده کند.

نیمه دوم

در دقیقه ۶۰ شوت سرضرب مهدی ترابی توسط فراهانی دفع شد. دو دقیقه بعد، مهدی ترابی موقیت خطرناک دیگری را روی دروازه پدیده ایجاد کرد. در دقیقه ۷۳ همکاری تیمی شاگردان پرسپولیس فرصت فوق العاده ای برای بشار رسن فراهم کرد که او هم به خوبی از موقعیت استفاده نکرد. ۷۷ دقیقه از آغاز بازی گذشته بود که ارسال مهدی ترابی در شرایطی مشابه با گل نخست توسط کمال کامیابی نیا به گل تبدیل نشد. در دقیقه ۸۳ سید جلال حسینی به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد. پس از خروج کاپیتان پرسپولیسی ها با احتیاط بیشتری بازی کردند و بازی در پایان نود دقیقه با تساوی ۱-۱ به پایان رسید. در وقت های اضافی هم دو تیم موقعیت حساسی روی دروازه یکدیکر نداشتند تا این دیدار به ضربات پنالتی کشیده شود.

ضربات پنالتی

بشار رسن نخستین پنالتی پرسپولیس را از دست داد و برزای نخستین پنالتی پدیده را به گل تبدیل کرد. نوراللهی دومین پنالتی پرسپولیس را گل کرد اما ضربه ریگی به آسمان رفت. پنالتی سوم پدیده توسط بودیمیر گل شد اما سومین ضربه پدیده توسط مرادمند از دست رفت. پنالتی چهارم پرسپولیس را مهدی شیری از دست داد تا دفع دیدنی بیرانوند مقابل پنالتی نعمتی پرسپولیس را به پیروزی امیدوار کند. و ضربه چیپ دیدنی علی‌پور کار پدیده را تمام کرد.

۴۳۲۵۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1233463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =