سردار صفوی: پاکستانی ها بدانند که دولت و حکومت سعودی پایدار نیست

ایرنا نوشت: مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با اشاره به حمایت سازمان اطلاعاتی پاکستان از تروریست ها گفت: ما با دولت پاکستان همسایه ایم ولی پاکستانی ها بدانند که دولت و حکومت سعودی پایدار نیست.

 سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی روز سه شنبه در چهارمین یادواره شهدای تکواندو کشور در اصفهان گفت: 16 سازمان تحقیقاتی اروپا در سندی به نام 'جهان در سال2030' آورده اند که تا سال2030 کشور آل سعود در جهان وجود ندارد و ایران قدرتمندترین کشور منطقه خواهد شد.


وی با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب افزود: ایشان در این دیدار از عظمت و حرکت مردم اصفهان در مراسم تشییع بی سابقه شهدای مدافع امنیت تجلیل کردند.
مشاور عالی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: سازمان ملل نیز بواسطه این عظمت مجبور شد بیانیه ای برای جلوگیری از این اقدامات تروریستی صادر کند.


وی گفت: اگر شهدا نبودند کشور تجزیه شده بود و اگر شهدای مدافع حرم نبودند امروز تکفیری ها در کشور کشتار می کردند.


سردار صفوی گفت: حزب الله لبنان، مقاومت اسلامی در سوریه، یمن و بحرین محصول خون شهدای شماست و مردم مظلوم یمن چهار سال زیر شدیدترین تهاجمات با تاسی به راه شهدای شما، ایستاده و مقاومت می کنند.


وی ادامه داد: هر بمبی که عربستان بر سر مردم یمن می اندازد، پنج میلیون دلار هزینه دارد، ترامپ بیش از500 میلیون دلار از عربستان دریافت کرده است که از این رژیم حمایت کنند.
سردار صفوی گفت: هرچه داریم از عزت، امنیت و عظمت کشور از برکت خون شهداست و امروز مکتب دفاعی شما به جهان اسلام صادر شده است‌.


وی خاطرنشان کرد: خون پاک شهیدان شما، راه عزت و افتخار و پیشرفت کشور را فراهم کرده و شعله های ظلم ستیزی در جهان اسلام و حتی کشورهای آزادی طلبی مانند ونزوئلا را برافروخته و این راه را به مردم آموخته است و البته این مقاومت هزینه هم دارد.


مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور نظامی افزود: خون شهدای کشور مانند شهدای تکواندو قدرت ایستادگی در برابر تحریم های اقتصادی را آموخته و عزم ما را استوار کرده است.


وی با بیان اینکه بخشی از مشکلات امروز مربوط به مسائل داخلی ملت برمی گردد، افزود: امیدواریم مسوولان کشور با خواندن پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت گام دوم انقلاب، منشور رهبری را بفهمند ولی برخی نمی فهمند، برخی خود را به نفهمی زده اند و ممکن است برخی نفوذی های دشمن باشند.


وی گفت: ملت ما در 22 بهمن نشان داد که در راه انقلاب ایستاده است و نمود آن در راهپیمایی 22 بهمن باشکوه مردم مشهود بود.


وی با اشاره به سخنرانی خود در مراسم 22 بهمن زاهدان گفت: مردم زاهدان از همه 50 طائفه این استان با شور و شوق عظیمی در این راهپیمایی شرکت کرده بودند.


وی افزود: تروریست ها می خواستند در دهه فجر اقداماتی کنند ولی نیروهای امنیتی، سپاه و نیروی انتظامی، امنیت کامل را محقق کرده بودند


وی خاطرنشان کرد: نیروهای شما مقتدر هستند، البته عملیات انتحاری قابل پیش بینی و پیشگیری نیست و مقابله با آن بسیار سخت است.


سردار صفوی با اشاره به جایگاه شهدا افزود: کشور 36 هزار دانش آموز شهید و پنج هزار دانشجوی شهید و از سایر اقشار شهدای بسیاری تقدیم اسلام کرده است‌.


وی بااشاره به پیشگامی استان اصفهان در دوران دفاع مقدس افزود: 10 درصد شهدای کشور متعلق به اصفهان است، اصفهان تنها استانی است که دو لشکر قهرمانش، پایگاه هشتم شکاری و گروه های توپخانه ارتش آن و جهاد سازندگی در جنگ تاثیر گذار بودند.


وی اضافه کرد: استان اصفهان قطب فرهنگی و تمدنساز، صنعتی، امنیتی و دفاعی است و امیدواریم مسوولان بیشتر به وضع مردم و مشکلات آنها از جمله مساله آب رسیدگی کنند.


وی همچنین در بخش دیگر سخنان خود با بیان خاطراتی از شهدای تکواندوکار اصفهان و یاد شهیدان ابراهیم نصر، محمد قوچانی و علیرضا خسرویان افزود بسیاری از این چهره ها برای جوانان ناشناخته اند و امیدواریم سایر فدراسیون ها نیز با الگوگیری از این اقدام زیبای فدراسیون تکواندو زمینه معرفی این قهرمانان را به مردم فراهم کنند.


وی ادامه داد: از مجموع پنج هزار شهید ورزشکار کشور، یکهزار و200 شهید متعلق به اصفهان هستند و از این تعداد یکصد نفر سردار و 15 نفر فرمانده شهید هستند.

19 شهید در راه دفاع از حرم در عراق و سوریه و همچنین شهید سیدابوالفضل موسوی از آران و بیدگل جزو جامعه تکواندوکاران ایران اسلامی است که در فاجعه تروریستی سیستان و بلوچستان، به جمع یاران شهیدش پیوست.
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1233785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =