فرمانده هوا فضا سپاه: با وجود تحریم‌های سخت دشمن، امروز ما به خودکفایی در حوزه‌های مختلف رسیده‌ایم

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در همدان گفت:ادعای دشمن در ایجاد اخلال در سیستم موشکی، یک دروغ بزرگ است، اگر دشمن در این خصوص راست می گوید پس چرا به دنبال مذاکره موشکی با ما است.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ سردار امیرعلی حاجی‌زاده که در کنگره شهدای دانشجوی همدان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: ما همه تهدیدها را به فرصت تبدیل کردیم.

وی با بیان اینکه ما به سیستم کنترلی امریکا نفوذ کردیم، خاطرنشان کرد: هواپیماهای امریکایی که بر روی عراق و سوریه پرواز می‌کردند را بلافاصله در اختیار می‌گرفتیم و اطلاعات لازم را برای انجام عملیات‌ها به دست می‎‌آوریم.

فرمانده هوا فضا سپاه با اشاره به اینکه با وجود تحریم‌های سخت دشمن، امروز ما به خودکفایی در حوزه‌های مختلف رسیده ایم، اظهار داشت: امروز به لطف انقلاب اسلامی در حوزه تولید قطعات هواپیما و خودرو به موفقیت های چشمگیری رسیده ایم.

وی یادآور شد: فرهنگ و نگرش درست با معنویت، ما را در عرصه نظامی، علمی و موشکی موفق می‌کند، نداشتن توفیق در حوزه اقتصادی نیز به عدم نگرش درست در این خصوص بازمی‌گردد.

سردارحاجی‌زاده داشتن روحیه جهادی و انقلابی را با اشرافی گری در تضاد دانست و تصریح کرد: داشتن این روحیه یک شبه به دست نمی‌آید و افراد باید همیشه تلاش کنند.

حاجی‌زاده با بیان اینکه هنوز با جامعه و دولت اسلامی فاصله داریم خاطرنشان کرد: هنوز به تمدن اسلامی که هدف بزرگ انقلاب است دست نیافتیم ولی در حال حرکت در این مسیر هستیم.

وی تاکید کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع از کشور در جنگ تحمیلی، همچنین دفاع از حرم توسط جوانان انقلابی صورت گرفت، الان نیز با همین روحیه می توانیم بر تمامی مشکلات راهکار پیدا کنیم.

وی به بیانیه مهم رهبر معظم انقلاب در ترسیم گام دوم انقلاب اشاره کردو گفت: امروز جوانان، باید با قدرت انقلابی و با توجه به توصیه‌های مقام رهبری گام دوم را آغاز کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1233816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =