چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان در یاسوج افتتاح شد

 با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، فرماندار  و معاون عمرانی و سیاسی  فرماندار بویراحمد ، مدیر کل دفتر فنی  استانداری کهگیلویه و بویراحمد،مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ،معاون شورای شهر یاسوج ومدیرعامل سازمان نظام مهندسی ،رئیس بنیاد مسکن شهرستان بویراحمد،  معاون سازمان صنعت معدن تجارت مراسم افتتاحیه نمایشگاه صنعت ساختمان در مصلی امام خمینی یاسوج برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، مدیرعامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان در آیین افتتاحیه این نمایشگاه بیان کرد : بنا به مصوبه کارگروه استان و توسعه صادرات غیرنفتی برای نخستین بار با همکاری شرکت شهرک های صنعتی استان چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان با حضور تولیدکنندگان برتر کشور و هم استانی ها در قالب ۶۵ غرفه فعالیت خواهند کرد .

بابک درست فضای نمایشگاه صنعت ساختمان را ۱۵۰۰ متر مربع اعلام کرد و افزود: در این نمایشگاه کالاهای مرتبط با  صنعت ساختمان حضور دارند که شامل ابزار و ماشین آلات ساختمان، معماری و دکوراسیون داخلی،آسانسور ،بالابر ،شیرآلات ساختمانی ،محصولات نانو ، تاسیسات مکانیکی ساختمان، تاسیسات برقی و الکترونیکی،و …..به متقاضیان عرضه خواهد شد .

درست زمان برگزاری نمایشگاه را ۲۹ بهمن تا ۳ اسفند اعلام کرد و افزود: این نمایشگاه همه روز در ساعات ۱۶ الی ۲۲  فعالیت خواهد نمود .

وی عنوان کرد : در این نمایشگاه با توجه به ارتباط مستقیم خریدان با فروشندگان در اغلب موارد عرضه کالاها با تخفیف ۲۰ تا ۳۰ درصدی اعمال خواهد شد .

مدیرعامل نمایشگاه های دائمی استان در ارتباط با اهداف برگزاری این نمایشگاه خاطرنشان کرد:  تبادل اندیشه بین فروشندگان و مصرف کنندگان و حمایت از تولیدات داخلی از مهمترین  اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1233909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =