انتقاد پیکه از رئال‌مادرید: اگر داوری به نفع آن‌ها باشد، خفه می‌شوند!

مدافع بارسلونا مصاحبه تندی علیه رقیب سنتی کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلابن؛ تقویم فوتبال اسپانیا به گونه ای رقم خورده است که بارسلونا و رئال مادرید در هفته آینده دو بار برابر یکدگیر بازی خواهند کرد. یکی از بازی ها به رقابت دور برگشت جام حذفی باز می گردد و دیگری رقابت دو تیم در لالیگا است. فرصت کمی تا آغاز این الکلاسیکو ها مانده و جرارد پیکه، مدافع اسپانیایی بارسلونا حرف هایی جنجالی درباره تقابل با رئال مادرید به زبان آورده است.

او درباره اعتراض مادریدی های بسکتبالیست به داوری آن بازی گفت: «همان بهتر که آنها در رشته هایی مقل هاکی و هندبال تیم ندارند. وگرنه آن جا هم شاهد نارضایتی رئال مادرید از داوری بودیم. اما در دیدار برابر اتلتیکو مادرید داوری به سود آنهاست، دیگر خفه می شوند و شکایتی از داور ندارند. در دیدار رفت کوپادل‌ری هم ابتدا اشتباهات داوری به سود رئال مادرید بود و در کل اگر داوران اشتباه نکنند، بارسلونا همیشه برنده خواهد شد. در نهایت همه این سر و صداها برای پوشش دادن اتفاقات معمول و قهرمانی های بارسلونا است و تلاش آنها برای از بین بردن تلاش بازیکنانی است که در مادرید موفق به فتح جام شده اند.»

تیم بسکتبال رئال مادرید ابتدای هفته جاری با نتیجه 93-94 بازی را به تیم بسکتبال بارسلونا واگذار کرد. رئالی ها در آن بازی اعتراض شدیدی به داور مسابقه داشتند.

41255

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1234060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =