ایلنا نوشت:

 رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور از آغاز ثبت نام داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از فردا 26 دی ماه خبر داد و گفت: داوطلبان تا 2 بهمن ماه فرصت دارند دفترچه راهنما و کارت اعتباری کنکور کارشناسی ارشد فراگیر را تهیه و از طریق سایت سازمان سنجش ثبت نام کنند.

محمدهادی امین‌‌ناجی با بیان این خبر گفت: ثبت نام داوطلبان کنکور کارشناسی ناپیوسته فراگیر پیام نور نیز از یکشنبه 26 دی ماه آغاز می شود و داوطلبان تا 2 بهمن ماه می‌توانند دفترچه راهنما و کارت اعتباری کنکور کارشناسی ناپیوسته فراگیر را تهیه و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام کنند.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور افزود: دفترچه راهنما و کارت اعتباری ثبت نام کنکورهای کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ‌ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور از طریق پست توزیع می‌شود.

امین ناجی در زمینه ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور گفت: دانشجوی کارشناسی ارشد فراگیر در 76 رشته گرایش و 470 رشته محل به دو شیوه آموزش‌محور و آموزشی پژوهشی پذیرش می‌شود که در هر رشته محل برای هر کدام از این دو شیوه 15 نفر پذیرش می شود.

همچنین او افزود: دارندگان مدارک معادل با شرایطی که در دفترچه راهنمای آزمون درج شده است می‌توانند در آزمون کارشناسی‌ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور ثبت نام کنند./ 44

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 123409

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =