سهم ۱۲۶ میلیارد تومانی لرستان از اعتبارات اشتغال روستایی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت: ۱۹۷میلیارد و۹۰۰ میلیون تومان تسهیلات به ۱۹۵۹ طرح اشتغال روستایی در لرستان پرداخت شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، علی آشتاب با اشاره به اینکه سهم لرستان از اعتبارات اشتغال روستایی در مرحله اول ۱۲۶ میلیارد بود، اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته و عملکرد خوب استان این اعتبار به ۱۷۵ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی با بیان اینکه در سطح استان برای جذب اعتبارات اشتغال روستایی از همه بخش های اقتصادی خوب پای کار بودند و ۴۸۱ میلیارد تومان طرح اشتغال روستایی شناسایی و معرفی شد، تصریح کرد: یک هزار و ۹۵۹ طرح با ۱۹۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار موفق به دریافت تسهیلات و عقد قرارداد با بانک ها شدند.

۲۴۳ میلیارد تومان طرح اشتغال زایی در دست بررسی است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۴۳ میلیارد تومان طرح بررسی شده در دست بانک ها داریم، ادامه داد: ۲۶۰ میلیارد تومان اعتبار اشتغال روستایی در مرحله سوم و چهارم سهم لرستان است که در صورت تخصیص این اعتبار، طرح های آماده دریافت اعتبار نیز مشخص هستند.

آشتاب با بیان اینکه عملکرد استان در در مرحله اول اختصاص اعتبار اشتغال روستایی ۱۱۲ درصد بوده است، یادآور شد: با بهره برداری کامل از طرح های اشتغال روستایی که تسهیلات دریافت کرده اند، ۴ هزار و ۹۷۱ فرصت شغلی ایجاد می شود.

در پایان این جلسه محمد امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور عنوان  کرد: "با ارزیابی های انجام شده از  فعالیت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان، مشخص شد که اداره کاراستان درحوزه اشتغال  یکی از بهترینهای کشوراست.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1234282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =