سردار حاجی‌زاده: برای «ساخت و نگهداری موشک» از تونل زیرزمینی استفاده می‌کنیم

تسنیم نوشت: فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: در کشور خودمان برای اولین بار برای نگهداری مهمات از تونل‌های زیر زمینی در سال ۶۳ استفاده شد و تا به امروز هم برای نگهداری و ساخت موشک از این روش استفاده می‌شود.

سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در جشواره سلمان فارسی که صبح امروز ( یکشنبه ۵ اسفند) برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: جنگ‌هایی که تا کنون رخ داده، ملتها در آن آسیب‌های زیادی متحمل شده‌اند و هزینه‌های زیادی هم برای کاهش این آسیب‌ها اختصاص داده شده است. 

وی افزود: در کشور خودمان برای اولین بار برای نگهداری مهمات از تونل‌های زیر زمینی در سال ۶۳ استفاده شد و تا به امروز هم برای نگهداری و ساخت موشک از این روش استفاده می‌شود و تا جایی که من اطلاع دارم در تمام نیروهای مسلح این روند طی می‌شود. 

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: با گذشت زمان شرایط تغییر کرده است. باید بپذیریم که تهدیدات ادامه دارد و باید بدانیم همه تهدیدات هم نظامی نیست. شاید بتوان گفت تهدیدات غیر نظامی امروز چند برابر تهدیدات نظامی است. 

وی تصریح کرد: امروز آسیب‌هایی که کشور و ملت ما می‌بیند عمدتا در بخش غیرنظامی و عدم اجرای پدافند غیرعامل است. یکی از زمینه‌های دشمنی در حوزه اقتصاد است که در این حوزه با جلوگیری از فروش نفت و مبادلات ارزی کار خود را شروع کرده‌اند. تجربه نشان داده است که دشمن در هر زمینه‌ای بتواند ما را تهدید می‌کند و بخشی از این کار توسط عوامل خارجی و بخشی هم توسط عوامل داخلی انجام می شود. 

۲۱۴۲۱۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1235093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =