حسن کامرانی فر می خواهد بعد از جام ملتهای آسیا دست به افشاگری بزند.

به گزارش خبرآنلاین ، کمک داور سرشناس ایرانی که سابقه قضاوت در جام جهانی 2010 را دارد می گوید ناگفته های زیادی در دل دارد که با بازگشت از بازی های جام ملتهای آسیا آنها را عنوان می کند. کامرانی فر در حین بازی تیم های ژاپن و سوریه کمک اول محسن ترکی بود و در صحنه جنجالی اخراج دروازه بان ژاپن او به عکس داور وسط بازی اعتقاد به آفساید داشت و درحال دویدن پرچمش را بالا برد چون معتقد بود ، در صحنه ارسال توپ ، مهاجم سوری توپ را به هم تیمی اش که در منطقه آفساید قرار داشته فرستاده است اما چون ترکی بر تصمیم خود پافشاری کرد او هم پرچمش را پایین آورد.

بعد از این بازی انتقادات بسیاری از  تیم داوری در محافل مختلف داوری کشور پیچید . در پاسخ به این حاشیه ها ، حسن کامرانی فر ، در ایمیلی به روزنامه خبرورزشی درباره آنچه در این بازی اتفاق افتاده نوشته است:« فقط می خوهم بدانید که ماجرا چیزی نیست که این روزها در ایران درباره اش حرف می زنند. طلاعات غلطیدر این باره منتشر می شود و من با برگشت از بازی های جام ملتها ، حرف های زیادی برای گفتن درباره آنچه اینجا اتفاق افتاده دارم . کمی صبر کنید تا ما از جام ملتها برپردیم و بتوانم آنچه رخ داده را برای تان بگویم.»

البته بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند داوران ایرانی خیلی زود و با پایان بازی های مقدماتی به تهران برمی گردند.

38

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 123521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۶
    0 0
    باز هم غلط املائی
  • بدون نام IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۶
    0 0
    اشتباه تایپی تون زیاد شده 3 تا خبر خوندم هر سه تا اشتباه توش بود
  • پسر اصفهاني IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۶
    0 0
    آخه داوري تو ايران که اينقدر افتضاح بود ميخواستي تو اون بازيا خوب قضاوت کنند به نظر من بي اهميتي فدراسيون و طرفداري بيجا از داوران آخرش آبروريزي ايران رو در بر داشت حالا به همه بگين اشتباه جزيي از داوريه...
  • بدون نام IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۷
    1 0
    شانس با عادل فردوسی پور یاری کرده و الا...
  • مسعود IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۸
    0 0
    3تا غلط 18