۰ نفر
۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
اردبیل دارای ۳ انبار نفت می باشد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: این استان یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران باسه انبار نفت، ۷۰ باب جایگاه عرضه بنزین و نفت گاز، ۶۶باب جایگاه CNG و بهره مندی از سه شرکت  حمل و نقل فرآورده های نفتی مشتمل بر ۲۰۰دستگاه نفتکش جاده پیما، وظیفه خطیر سوخترسانی به استان کوهستانی و برفگیر اردبیل  را بر عهده دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، سید حجت مدنی بعد از بارش سنگین برف زمستانی با حضور در انبار نفت شهید بهفر گفت : روند سوخت رسانی در منطقه اردبیل به نحو مطلوب ادامه دارد.

وی همزمان با بارش برف سنگین زمستانی در بسیاری از نقاط استان با حضور در انبار نفت شهید بهفر اردبیل با ارزیابی نحوه سوخترسانی و توزیع فرآورده های نفتی، اعلام کرد: خدمت به مردم و گره گشایی کار آنان وظیفه ای است که بر دوش همه مسئولین و خادمان ملت می باشد و این مهم در شرکت ملی پخش با تکریم ارباب رجوع و سوخت رسانی به موقع امکان پذیر است .

مدنی در حضور خود در این انبار نفت با وجود بارش سنگین برف و سرمای سوزناک  از کارکنان بارگیری انبار دیدار کرده و از نزدیک نحوه سوختگیری نفتکشهارا در این  واحد رصد نمود. 

وی با تاکید بر سوخت رسانی مطلوب به آحاد مردم از نقش آفرینی و تلاش کارکنان انبار نفت ، رانند گان نفتکش وجایگاه داران تقدیر و تشکر نمود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1235473

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =