۵ نفر
۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
مشکل شفر با استقلال فقط پول نیست

مثل روز روشن بود که وینفرد شفر بابت دریافت دستمزدش از استقلال به فیفا شکایت می‌کند و هر کس دیگری هم جای او بود از چنین مبلغ هنگفتی نمی‌گذشت و شکایت می‌کرد.

به گزارش خبرورزشی، ظاهراً دلخوری مرد آلمانی فقط به خاطر عدم دریافت طلبش و بدقولی مدیران استقلال نیست به دلیل آنکه موارد دیگری هم مطرح شد که به شدت باعث ناراحتی سرمربی سابق آبی‌پوشان شده است. مسائلی که انگیزه او برای شکایت را افزایش داد و البته بدیهی است که تمایلش برای توافق را هم کاهش می‌دهد.

یکی از مهم‌ترین مواردی که به شدت باعث ناراحتی شفر شد، حرف‌هایی است که یکی از مدیران وقت باشگاه چند روز پس از اخراج او مطرح کرد. این مدیر که البته حالا دیگر سمتی در استقلال ندارد مدعی شد قرارداد چند بازیکن خارجی استقلال غیرشفاف است و شفر را متهم کرد که خودش این نفرات را به ایران آورده است! ادعایی که با واکنش تند مرد آلمانی مواجه شد و شفر همان زمان اعلام کرد قضیه را از طریق کمیته انضباطی و اخلاقی فیفا دنبال می‌کند، چون با حیثیت ورزشی‌اش بازی شده است. البته باشگاه استقلال در این مورد مقصر نبود به دلیل آنکه موارد مطرح شده موضع شخصی یکی از مدیران بود نه بیانیه رسمی باشگاه ولی با این وجود شفر هنوز کینه آن روزها را به دل داشته و در گفتگو با برخی افراد که برای حل مشکل و جلب رضایتش قدم جلو گذاشته بودند، تأکید کرده است استقلال بابت تهمت دلالی که توسط مدیرش به من زده شد، عذرخواهی نکرد و از این بابت خیلی عصبانی هستم.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1235511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =