واکنش رسانه‌های رژیم صهیونیستی به سفر بشار اسد به تهران چه بود؟

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: رسانه های رژیم صهیونیستی به سفر رئیس جمهور سوریه به ایران توجه ویژه نشان دادند و آن را رویدادی استثنایی توصیف کردند،

به نقل از  تلویزیونی المیادین، رسانه های رژیم صهیونیستی به سفر رئیس جمهور سوریه به ایران توجه ویژه نشان دادند و آن را رویدادی استثنایی توصیف کردند، به ویژه که این سفر تنها یک روز پیش از سفر نتانیاهو به روسیه و دیدار با ولادیمیر پوتین و رایزنی درباره حضور ایران در سوریه صورت گرفت.

پایگاه اینترنتی روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» درباره این سفر نوشت: بشار اسد برای اولین بار پس از آغاز جنگ داخلی در سوریه با (آیت الله) خامنه ای در تهران دیدار کرد.

پایگاه خبری روزنامه«معاریو» در برجسته ترین عنوان خبری خود نوشت: بشار اسد در سفر به تهران بر تداوم همکاری بین ایران و سوریه تأکید کرد.

​پایگاه اینترنتی شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز نوشت: اسد برای اولین بار پس از آغاز جنگ داخلی سوریه، به ایران سفر کرد و از کمک های این کشور به خود تشکر کرد.
 
۲۳۲۳
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1235680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مازندران IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
    0 0
    درود بر بشاراسد،قهرمان جهان عرب
  • آشنا IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
    0 0
    در جهان هر چیز چیزی جذب كرد گرم گرمی را كشید و سرد سرد قسم باطل، باطلان را می كِشد باقیان از باقیان هم سرخوشند ناریان مر ناریان را جاذب اند نوریان مر نوریان را طالب اند. حلب .بشکه .آخ !!!!
  • US ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
    0 0
    ای کاش من هم در یکی از همسایه های ایران زندگی می کردم و از نعمت هایی که خداوند به جمهوری اسلامی ایران داده متنعم می شدم .