باید در اتاق بازرگانی البرز نیز روحیه مطالبه‌گری را ارتقاء دهیم

امیر فرشچی داروساز و کاندید انتخابات اتاق بازرگانی استان البرز : باید در این اتاق روحیه مطالبه گری را ارتقاء دهیم. اگر بخواهیم چیزی را بدست بیاوریم باید مطالبه‌گر باشیم، آن هم از نوع بسیار جدی و خستگی‌ناپذیر.

به گزارش خبرآنلاین، امیر فرشچی داروساز و متخصص علوم تحقیقات و دارو از دانشگاه تهران  یکی دیگر از اعضای این ائتلاف و کاندیدا حضور در انتخابات اتاق بازرگانی استان البرز است که در معرفی خود گفت: ۹ سال است که در این رشته مشغول فعالیت هستم. سه سال مدیر شرکت تولیدی عبیری بودم و در این مدت کوتاه توانستیم این شرکت را به رتبه یک داروسازی کشور برسانیم. بعد از آن وارد شرکت سیناژن شدم و به عنوان معاون  در این شرکت مشغول به فعالیت شدم.

وی با اشاره به توسعه فعالیت‌های شرکت سیناژن خاطرنشان کرد: در این دوره توانستیم سبد پنج صادرات کشور را به ۲۰ سبد ارتقاء دهیم. از سال ۹۳ وارد شرکت آریوژن فارمد شدم و طی این ۴ سال رتبه این شرکت از ۲۵ به رتبه سوم داروسازی ارتقاء یافته است.

فرشچی با بیان اینکه در وهله اول باید خودمان شأن این اتاق را متوجه باشیم و آن را حفظ کنیم، بیان داشت: باید بدانیم که این اتاق شأنی داردو دوم باید این شأن را درست بشناسانیم. چون نظامی‌زاده هستم همه جا روحیه سرباز بودن را داشته و هر جا رفته‌ام سعی کردم نظم را ایجاد کنم. بزرگترین دستاورد ما در شرکت آریوژن این است که این شرکت را به عنوان یکی از برزرگ‌ترین شرکت‌های داروسازی در زمینه داروهای بیماری خاص و صعب‌العلاج به دنیا معرفی کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه ما با استفاده از سیستم‌های درونی و کمیته‌های تخصصی و با مطالبه‌گری زیاد از دولت و سازمان‌ها به اهداف خود رسیده‌ایم، تأکید کرد: حتما باید در این اتاق نیز روحیه مطالبه گری را ارتقاء دهیم و این قدر پیگیری کنیم که طرف خسته شود. اگر شرکت ما به تنهایی توانست ۳۵ درصد صادرات کل کشور را به دست آورد، مطمئن باشید به دلیل نظام صحیح دولتی نیست، بلکه به دلیل پیگیری‌های شبانه‌روزی ما است. یاد گرفتیم اگر بخواهیم چیزی را بدست بیاوریم باید مطالبه‌گر باشیم، آن هم از نوع بسیار جدی و خستگی‌ناپذیر.

دکتر امیر فرشچی با تأکید بر این امر که اگر بتوانم اعتماد شما را جلب کنم حتما در یک حوزه تخصصی کار خواهم کرد، اظهار داشت: قطعا در حوزه‌ای که در آن تخصص دارم، حوزه توسعه بیزینس و توسعه صادرات است که موفقیت‌های زیادی در حوزه مقابله با انواع تحریم‌ها و مشکلات بانکی و توسعه تجارت داشته‌ایم روی این موضوعات کمیته تحصصی ارائه خواهیم داد. حتما در بالا بردن شأن این اتاق تلاش خواهیم کرد و تا جایی که امکان دارد از افراد صاحب‌نظر چه به عنوان افراد اصلی و یا فرعی در کمیته‌ها دعوت خواهیم کرد. به هر حال این انتخابات این اتاق تمام خواهد شد و افرادی از حوزه‌های مختلف انتخاب خواهند شد اما یادمان نرود که اتاق به معنای خانه هم هست و این جا خانه همه ماست. فرقی ندارد چه کسانی انتخاب شوند، قول می‌دهم در حوزه‌ای که تخصص و مهارت دارم در خدمت اتاق باشم چه انتخاب بشوم چه نشوم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1236132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =