فریبرز بینش‌پور: باید تراز افراد توانمند در اتاق ارتقاء یابد

فریبرز بینش‌پور با بیان اینکه گذشته چراغ راه آینده است به تشریح دیدگاه خود در مورد اتاق بازرگانی پرداخت و گفت: تاکنون در جمع هیئت رئیسه اتاق بازرگانی قرار نداشته‌ام، اما طی هشت سال گذشته شاهد فعالیت این اتاق بوده‌ام.

به گزارش خبرآنلاین، وی اضافه کرد: در سال ۶۲ که دانشگاه آزاد کار خود را آغاز کرد چون دانشگاه‌های دولتی گنجایش لازم را  نداشتند، طیفی که به این دانشگاه وارد شدند معدلی پایین‌تر از دانشگاههای دولتی داشتند و اینک که طیف ورودی به اتاق بازرگانی را ملاحظه می‌کنم، مشاهده می‌شود بالاجبار افرادی با معدل‌های مختلف بالا و پایین وارد این اتاق شده‌اند. یعنی میانگین ورود این افراد به اتاق پایین بود و فکر می‌کنم دوستان در این دوره در تلاش هستند این میانگین را بالا ببرند. 
این فعال اقتصادی با ابراز گلایه از بخش صنعت تأکید کرد: اتاق دارای یک تعریف و چارچوبی است و ما خارج از این چارچوب نمی‌توانیم به کسی قول دهیم، لذا من هم از این قاعده مستثنی نیستم. تنها همین قول را می‌دهم که سعی خود را در پیشبرد امور خواهم کرد و به کمیسیون‌ها و تشکلات کمک موثری خواهم کرد.
وی افزود: دو کلمه «تسهیل» و «ترویج» آنقدر به کار برده شده که از محتوای اصلی خود خارج شده است. « تسهیل امور کارآفرینان» را آنقدر در جای نامناسب خود به کار برده‌ایم که لوث شده و باید دنبال واژه‌های بهتر و جایگزین‌های بهتری برای آن باشیم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1236206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =