با صداقت، امانت داری، اخلاق، همفکری، کار گروهی و قانون مداری، پیشرفت قطعا به دست خواهد آمد

کاندیدای نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی همدان گفت: در سایه شایسته سالاری، اخلاق مداری، امانت داری، کارگروهی، همفکری و پرهیز از منفعت طلبی و ملاحظات سیاسی، بهبود اوضاع اقتصادی، صنعتی، تولید، شادابی و پویایی جامعه قطعا نمایان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ مومنعلی خزایی، کارآفرین برتر کشور در سال 97، طی گفتگویی به تشریح مواضع ائتلاف فعالین بخش خصوصی در نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی استان همدان که 11 اسفند ماه امسال همزمان با سراسر کشور برگزار می شود، اشاره کرد و افزود: در این برهه از زمان با توجه به مشکلات ناشی از شرایط اقتصادی جامعه در همه سطوح، اتاق بازرگانی همدان نیاز به ترمیم اساسی دارد.

وی رفع موانع موجود در راه تولید کنندگان را یکی از اهداف اصلی حضور خود و دیگر اعضاء هیات نمایندگان در انتخابات این دوره دانست، تاکید کرد: با توجه به هدف بلند مدت گروه نمایندگان، ما به دنبال بهبود اوضاع اقتصادی صنعت و تولید، همچنین شادابی و پویایی جامعه در این خصوص هستیم‌.

کارآفرین برتر کشوری در سال 97، در ادامه تصریح کرد: این مهم بدست نخواهد آمد جز در سایه شایسته سالاری، اخلاق مداری، امانت داری، کارگروهی، همفکری و پرهیز از منفعت طلبی و ملاحظات سیاسی، که اگر این امر محقق شود همه این مشکلات نیز از بین خواهد رفت.

مومنعلی خزایی با یادآوری اینکه در این عرصه این گروه به دنبال کسب مقام و قدرت نیستند، خاطرنشان کرد: ما سالها در عرصه تولید و صنعت، همچنین ایجاد اشتغال پویا، فعالیت کرده ایم و هم اکنون نیز با کمک همکارانمان، کارآفرین برتر کشور هستیم و نیاز به قدرت سیاسی نداریم، بلکه با ایجاد فضایی مناسب و همفکری به دنبال خدمت دلسوزانه به تولیدگران و بهبود وضعیت استان در حوزه صنعت هستیم.

مدیر عامل شرکت کشت و صنعت خزل نهاوند، با اشاره به مشکلات پیش آمده چند هفته گذشته و اختلاف نظر هیات با رئیس وقت اتاق بازرگانی همدان که منجر به استعفاء دسته جمعی اعضاء هیات نمایندگی همدان شد، اظهار داشت: در این دوره امیدواریم، با انتخاب افراد شایسته، جایگاهی امن برای بخش خصوصی به منظور انتقال مشکلات به مسئولین سیاسی و اقتصادی کشور ایجاد شود.

تعدادی از سوابق مدیریتی، مومنعلی خزایی با کد داوطلبی 419، به شرح ذیل است.

"مدیر عامل سابق شرکت آرد نهاوند،
مدیر عامل شرکت کشت و صنعت خزل نهاوند،
ایجاد اشتغال برای ۳۵۰ نفر،
عضو هیات رئیسه خانه صنعت و معدن استان همدان،
عضویت در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان همدان به مدت ۸ سال،
عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان همدان به مدت ۲ سال،
کار آفرین برتر کشوری در سال ۹۷"

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1236367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =