شاهین ظهوری : هدف ما در اتحاد ، ایجاد اشتغال است

شاهین ظهوری با بیان اینکه هدف ما در اتحاد البرز ایجاد اشتغال است، اضافه کرد: ما برای هم افزایی در جامعه گرد هم آمده‌ایم و خود را برای انجام کارهای مهم آماده و مهیا کرده ایم و اندیشه مثبت دوستان با ما همراه خواهد بود و امیدواریم بتوانیم به نتایج خوبی دست یابیم.

به گزارش خبرآنلاین، وی با اشاره به برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی طی روزهای آینده و تشکیل ائتلاف «اتحاد اندیشمندان کار و اشتغال» خاطرنشان کرد: با توجه به صداقت و شجاعتی که در تک تک افراد در این ائتلاف وجود دارد، امیدوار هستیم بتوانیم از یک سو پاسخگوی نیازهای تجار، بازرگانان ، فعالان اقتصادی ، صنعتگران و تولیدکنندگان استان البرز باشیم و از سویی در راستای سیاست های حاکمیت گام برداریم و انتظارات را برآورده سازیم.
کاندیدای دور سوم انتخابات اتاق بازرگانی هدف از برگزاری این نشست خبری را تسهیلگری و ارائه رهنمودهای مناسب در جهت معرفی و حمایت از کاندیداهایی دانست که با شجاعت تمام و نیت قلبی خیر در این راه گام برداشته‌اند تا پاسخگوی بخش خصوصی و امین بخش دولتی بوده و از ایجاد بروکراسی‌های زاید جلوگیری خواهند کرد. 
وی ابراز امیدواری کرد با صداقت، سلامت و شفافیتی که تاکنون هم از هیئت رئیسه و هیئت  نمایندگی اتاق انتظار می‌رفت، در همه امور اعم از ضوابط درون سازمانی و برون سازمانی کوشا باشند.
وی افزود:  بایستی این اصول را هم در قالب هیأت نمایندگان اتاق  و هم در قالب کمیسیونهای تخصصی و نشست‌ها به عنوان مشاوران کنار بخش خصوصی و اتاق بازرگانی استان رعایت کنند.
ظهوری با بیان اینکه بنگاه‌های اقتصادی کوچک در ایجاد فضای اشتغال و فضای کسب و کار در سراسر دنیا مورد اقبال و استقبال قرار گرفته‌اند، یادآور شد: در استان البرز نیز با توجه به بیش از سه هزار پروانه بهره‌برداری و بنگاه‌های کوچک و بزرگ و متوسط و خدمات تولیدی و تخصصی این انتظار می‌رود که این بنگاه‌ها که صاحبان اصلی آن بخش خصوصی می‌باشند خود را در کنار اتاق بازرگانی دیده و ما را همراهی کنند.
وی اضافه کرد: به همین دلیل است که ما «اتحاد اندیشمندان کار و اشتغال» را با همکاری انجمن‌های تخصصی استان و شرکت‌های شهرک‌های صنعتی استان پیش بردیم و امیدواریم که با توجه به حضور و تعامل سازنده بتوانیم در کنار هم موقعیت ایده ال تری را رقم بزنیم.
شاهین ظهوری با بیان اینکه حامیان این اتحاد صنایع بزرگ استان، شهرک‌های صنعتی، پیشکسوتان و اندیشمندانی هستند که طی سه ماه گذشته با آنان مذاکراتی داشتیم و حمایت خود را اعلام کرده اند، خاطرنشان کرد: هم چنین انجمن‌های خدمات رسان، کالبیراسیون، خدمات گردشگری و غیره نیز حمایت خود را اعلام داشته‌اند.
وی در پایان با تأکید بر این موضوع که اتاق بازرگانی اتاق خصوصی هیچ کس نیست، یادآور شد: این اتحاد بر این باور است که اتاق بازرگانی مرکز مشاوره و اتاق فکر انجمن‌ها برای بخش خصوصی است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1236501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =