پرهیز از بداخلاقی‌ها و تخریب رمز پیروزی جمعی است

مصطفی هاشمی از اعضای اتحاد اندیشمندان کار و اشتغال با بیان اینکه این مسیر هوشمندانه انتخاب شده است، اظهار داشت: از قدیم گفته می‌شد تجربه بهتر از علم است اما من‌ معتقدم در حال حاضر تجسم‌سازی ذهنی بهتر از تجربه است.

به گزارش خبرآنلاین، هاشمی که از  کاندیداهای اتاق بازرگانی البرز است، در همایشی که عصر چهارشنبه در سالن سینما پرشین مهرشهر برگزار شده بود، اتاق بازرگانی را بهانه‌ای برای انسجام و اتحاد بیشتر فعالان اقتصادی قلمداد کرد.
وی ضمن تقبیح بداخلاقی‌های صورت گرفته اذعان داشت: من همیشه به عنوان یک نیروی عملیاتی و اجرایی در تلاش بودم طبق رسالت اخلاقی خویش در پیشبرد اهداف اقتصادی و اجتماعی گام بردارم و معتقدم با رعایت ضوابط اخلاقی می‌توان مسیر بهتری را طی کرد.
مصطفی هاشمی با بیان اینکه آیا ما ۱۵ نفری که این اتحاد را تشکیل داده‌ایم، خودمان یکدیگر را به واقع قبول داریم یا خیر اظهار داشت: قبل از این انتخابات بارها اعلام کردم افرادی که مایل به حضور در اتاق بازرگانی البرز هستند، کاندید شوند. حتی درخواست برگزاری رفراندوم را دادم.
وی در پایان ضمن تاکید مجدد بر پرهیز از تخریب یکدیگر و دوری از بداخلاقی‌ها تصریح کرد: شاید خود من به کسی خارج از این لیست رای دهم ولی معتقدم باید فردی اصلح انتخاب شود که لیاقت حضور در اتاق بازرگانی را داشته باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1236543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =