جلب اعتماد دولت، ملت و خیرین از امتیازات کمیته امداد است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه خرم آباد گفت : کار کمیته امداد امام خیلی بزرگ و با ارزش است و این نهاد در خدمت رسانی به مردم در سراسر جهان الگو است.

به گزارش خبر آنلاین لرستان ، آیت الله "سید احمد میر عمادی" نماینده ولی فقیه در لرستان،   در دیدار مدیر و کارکنان کمیته امداد ، ایمان به خدا و خدمت به مردم را ارزشمندترین کارها نزد خداوند دانست و اظهار داشت:  در پیشگاه خدا ، عملی برتر از اینها نداریم و بهترین نوع خدمت به مردم،  خدمت به محرومین است.

وی به امتیازات کمیته امداد نسبت به دیگر نهادها اشاره و با بیان اینکه هیچ نهادی تا الان نتوانسته است به اندازه کمیته امداد اعتماد خیرین را جلب کند افزود : جلب اعتماد دولت ، ملت و خیرین از امتیازات این نهاد است.

آیت الله میر عمادی سلامت اقتصادی را دیگر امتیاز کمیته امداد عنوان کرد و با بیان اینکه کارکنان این نهاد نیروهای مومن و انقلابی هستند گفت : سلامت کمیته امداد به ایمان و ولایت مداری کارکنانش است و به همین خاطر هیچ فساد و انحرافی در آن وجود ندارد.

ملاک خدمت رسانی کمیته امداد نیازمندی مردم است

نماینده ولی فقیه در استان ملاک خدمت رسانی کمیته امداد را نیازمندی مردم دانست و گفت : خدمت رسانی فراگیر و فراجناحی و فراحزبی از دیگر امتیازات این نهاد است.

امام جمعه خرم آباد  اخلاص ، خیرخواهی ، دلسوزی و روحیه نشست و برخاست با فقرا را دیگر امتیاز کمیته امداد دانست و با اشاره به اینکه این نهاد یک نهاد مردمی است اضافه کرد : رکن اصلی خدمت رسانی به نیازمندان ، مردم هستند و اگر دولت هم به کمیته امداد کمکی میکند،  کمیته امداد آن را توزیع میکند.

آیت الله میر عمادی خدمات کمیته امداد را خدمات نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار تصریح کرد : این نهاد  در خدمت رسانی به محرومین در سراسر جهان،  الگو است.

نماینده ولی فقیه در پایان ، پنج اصل تکریم نیاز مندان ، خیرخواهی و دلسوزی ، خودکفایی و توانمندسازی ، اولویت بندی نیازمندان با تشکیل یک اتاق فکر در این نهاد و عدالت و امانت  داری را اصول مهمی دانست که کمیته امداد باید به آنها توجه کند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1237039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =