مجوزهای زیست محیطی صادر شده مانع بررسی‌های مجدد نیست

معاون‌ هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: در زمینه فعالیت های اقتصادی استان موظف به رعایت مولفه های زیست محیطی هستیم و اگر سابق بر این مجوزهایی به برخی داده شده است این موضوع راه را برای بررسی دقیق تر نمی بندد.

علی جهانگیری روز یکشنبه در نشست بررسی مسائل زیست محیطی صنایع استان خاطرنشان کرد: فعالیت های اقتصادی و اثرات زیست محیطی باید به صورت متوازن مورد بررسی قرار گیرد و این موازنه با در نظر گرفتن همه هزینه ها و فواید مربوط به آنها قابل تحلیل و بررسی است.
وی ادامه داد: در مسائل زیست محیطی باید نگاه کارشناسی بر دیگر تفکرات حاکم باشد و سازمان های متولی در صورت بروز مشکل به صورت هماهنگ و به موقع نسبت به رفع ایرادات ورود جدی داشته باشند.
وی با انتقاد از اظهار نظر افراد غیر مسئول در بحث های زیست محیطی خاطرنشان کرد: ما معتقد به انتقاد کارشناسی هستیم و این نوع انتقاد با شیطنت و تخریب متفاوت است.
معاون‌ هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی، برخورد مسئولانه با موضوعات زیست محیطی در صنعت را خواستار شد و تاکید کرد: این حق برای مردم و نهادهای نظارتی محفوظ است تا مطالبات به حق خود را از مسیر قانونی پیگیری کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1237375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =