۵ نفر
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
قیمت بیرانوند ۲ برابر شد/ عکس

در سایت ترانسفرمارکت ارزش علیرضا بیرانوند در ۴۰ روز دو برابر شد تا ارزش او نزدیک به ۵۵۰ میلیارد ریال شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ۲۶ ساله تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس، عملکرد فوق العاده‌ای در این مدت داشت و در سایت ترانسفرمارکت ارزش این بازیکن بیشتر از گذشته شده است.

این سایت که در ارزش گذاری بازیکنان معتبر است، بیرانوند را سه میلیون و ۵۰۰ هزار یورو ارزش گذاری کرد که با قیمت روز یورو حدود ۵۵۰ میلیارد ریال می‌شود. او حدود ۴۰ روز قبل ارزش یک میلیون و ۸۰۰ هزاری داشت که اکنون سه میلیون و ۵۰۰ هزار یورو ارزش گذاری شده است.

بیرانوند درحال حاضر گرانترین بازیکن باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شود و هر چند تا سال ۲۰۲۱ با این تیم قرارداد دارد، اما به احتمال زیاد در پایان فصل از جمع سرخپوشان جدا و لژیونر می‌شود. بیرانوند هم اکنون با پرسپولیس در صدد برگزاری بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ و تقابل با پاختاکور ازبکستان است که سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ برگزار می‌شود.

علی بیرو در تیم ملی فوتبال ایران عملکرد فوق العاده‌ای در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ داشت و پس از درخشش مقابل عمان و گرفتن پنالتی احمد کانو مورد تحسین کارشناسان قرار گرفت و امیدواریم عملکرد خوبش همچنان در لیگ برتر فوتبال و آسیا ادامه داشته باشد.

کمال کامیابی نیا، علی علیپور و مهدی ترابی نیز در سایت ترانسفرمارکت ارزش یک میلیون یورویی دارند تا پس از بیرانوند در رده دوم با ارزش‌ترین بازیکنان پرسپولیس قرار بگیرند.

۲۵۶ ۴۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1237423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =