سال ۱۳۹۷ سال خوبی برای ورزش استان زنجان بود

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت : زنجان یکی از استان های خوب کشور به لحاظ دارا بودن سخت افزارهای ورزشی است.

به گزارش خبرآنلاین علی خلیلی  با اشاره به قرار گیری در ایام پایانی سال ۱۳۹۷، اظهار کرد: ورزش استان زنجان امسال دوره موفقی را پشت سر گذاشت.
 مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه ورزشکاران استان زنجان امسال در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا اندونزی حضور بسیار پررنگ و موفقی داشتند، تصریح کرد: کسب مدال های خوشرنگ طلا، نقره و برنز توسط ورزشکاران زنجانی در این دوره از مسابقات در رشته‌های مختلف ورزشی و با توجه به رنج جمعیتی استان زنجان در مقایسه با وضعیت کشوری، نشان از وضعیت خوب ورزش حرفه‌ای در استان زنجان دارد.
 وی با اشاره به اینکه در حوزه ورزش همگانی نیز امسال همایش های خانوادگی بسیار خوبی با حضور گسترده مردم برگزار شد، خاطرنشان کرد: امسال در رویکردی متفاوت تر از سالهای گذشته همایش های پیاده‌روی در شهرستان های استان زنجان نیز برگزار شد که با استقبال بسیار خوب مردم نیز روبرو شد.
خلیلی با تاکید بر اینکه ورزش همگانی زیربنای توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای است، ابراز کرد: رویکرد اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان قرارگیری ورزش در سبد خانوارها و توسعه و بسط هر چه بیشتر این مهم در بین جامعه و به ویژه بانوان است.
 مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ورزش همگانی باید هرچه بیشتر در بین بانوان در جامعه توسعه پیدا کند و ضرورتی انکار ناپذیری است، خاطرنشان کرد: امسال برگزاری ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در پارک ها با حضور مربیان مجرب ورزش یکی از برنامه های توسعه ورزش در بین آحاد مردم جامعه بود.
خلیلی استان زنجان را به لحاظ دارا بودن امکانات سخت افزاری ورزش یکی از استان های خوب کشور عنوان کرد و گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان زنجان در کشور، می‌توان اردوهای ملی، مسابقات و برنامه های مختلف ورزشی ملی را به میزبانی این استان برگزار کرد.
۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1237604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =