اسرائیلی‌ها بین «بیبی» یا «طیبی» یکی را انتخاب کنند

ایسنا نوشت: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن اذعان به دشوار بودن پیروزی در انتخابات پارلمانی این رژیم نسبت به افزایش نفوذ احزاب عربی هشدار داد.

به گزارش سایت شبکه روسیا الیوم، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جریان افتتاحیه کمپین انتخاباتی حزب "لیکود"، حزب حاکم ضمن هشدار نسبت به افزایش نفوذ احزاب عربی،  انتخابات پارلمانی پیش رو را جنگی دشوار خواند که پیروزی در آن آسان نسیت.

وی با اشاره به ائتلاف "آبی سفید" به ریاست بنی گانتس، رئیس پیشین ستاد ارتش رژیم صهیونیستی و مورد حمایت احزاب عربی نسبت به قدرت رسیدن آنچه آن را جریان "چپ" نامید، هشدار داد.

نتانیاهو در ادامه تصریح کرد: گزینه‌های رأی دهندگان "بیبی" یا "طیبی" است.

بیبی نام اختصاری خود بنیامین است اما منظور وی از طیبی؛ احمد طیبی، نماینده عرب کنست (پارلمان اسرائیل) است.

این درحالی است که کمیسیون انتخابات رژیم صهیونیستی به دلیل وجود "تبلیغات" در سخنرانی نتانیاهو از پخش مستقیم آن در تلویزیون این رژیم جلوگیری کرد.

انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی قرار است که نهم آوریل آتی برگزار شود.

سامانه "تاد" امنیت اسرائیل را تقویت می‌کند

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که استقرار سامانه دفاع موشکی "تاد" آمریکا امنیت رژیم صهیونیستی را تقویت می‌کند.

به گزارش سایت اینترنتی النشره، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که استقرار سامانه دفاع موشکی "تاد" آمریکا بیانگر  پایبندی واشنگتن به تامین امنیت رژیم صهیونیستی است.

نتانیاهو در ادامه افزود: قرار گرفتن این سامانه کنار  سامانه‌های موشکی دیگر  اسرائیل باعث می‌شود که در مقابله با هرگونه تهدید نزدیک و یا دور در سراسر منطقه قوی‌تر شویم.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1238026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =