دلیل تغییر فرماندهان ارشد نیروی انتظامی چه بود

باشگاه خبرنگاران نوشت: فرمانده ناجا گفت: هدف از انتصابات جدید در نیروی انتظامی جوان‌گرایی هست.

سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در مراسم تودیع و معارفه معاونین و روسای پلیس ناجا با تبریک میلاد امام محمد باقر (ع) اظهار کرد: سال ۹۷ یک سال پر کار برای نیروی انتظامی بود و انصافا همکارانم در سراسر کشور توانستند ماموریت‌ها را به خوبی و با کمترین هزینه انجام دهند.

وی با بیان اینکه اعتماد مردم بالاترین سرمایه نیروی انتظامی است، افزود: نیروی انتظامی امروز جزء سازمان‌های مورد اعتماد مردم است.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌ها و اهداف ما برابر تدابیر فرمانده کل قوا رسیدن نیروی انتظامی به تراز جمهوری اسلامی است که در این راستا گام‌های خوبی در سال ۹۷ برداشته ایم، تصریح کرد: باید با تقویت زیرساخت‌ها و استفاده از تکنولوژی روز  به نقطه مطلوب برسیم.

سردار اشتری با بیان اینکه یکی از اهداف ما رشد و نوآوری در ناجا است، اظهار کرد: سازمانی با این همه مسئولیت و پیچیدگی پرونده‌ها باید هر روز پویایی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه یکی از دلایل جابه‌جایی‌ها در ناجا ایجاد پویایی است و قطعا تاثیرگذار خواهد بود، بیان کرد: هدف ما در جابه‌جایی نیروها رشد بیشتر است.

فرمانده ناجا با بیان اینکه فرآیند این جابه‌جایی‌ها نیز عالمانه بوده است، گفت: افرادی که در بیرون هستند تصور نکنند این جابه‌جایی‌ها یک شبه انجام شده است.

سردار اشتری ادامه داد: روی هر جابه‌جایی تفکر شده و نظر افراد مختلف گرفته شده و بعد با انجام مشورت‌ها این انتصابات صورت گرفته است.

فرمانده ناجا گفت: هدف از انتصابات جوان گرایی هست و قصد داریم با انتصابات جدید میانگین سنی خدمت را ۵ سال جوان‌تر کنیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های ما این است که نیروها از داخل سازمان  و از میان افراد متخصص انتخاب کنیم، تاکید کرد: این انتصابات امیدواری را در بین نیروهای رده پایین افزایش می‌دهد.

سردار اشتری در رابطه با اقدامات پلیس برای روزهای پایانی سال گفت: نیروی انتظامی برای تامین امنیت مردم در روزهای پایانی سال و چهارشنبه آخر سال آمادگی دارد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه خط قرمز پلیس امنیت مردم است، تاکید کرد: پلیس با افرادی که قصد به هم زدن آرامش و امنیت مردم در چهارشنبه آخر سال را دارند، برخورد می‌کند و امیدواریم با حضور والدین امسال کمترین خسارت را داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز قرارگاه پلیس راهور از ۲۵ اسفند آغاز به کار خواهد کرد و تا ۱۷ فروردین فعالیت خواهد داشت.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1238353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
    3 2
    فرماندهی جوان‌گرایی نمی‌خواد.
  • سلام IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
    0 0
    (این جابه‌جایی‌ها نیز عالمانه بوده است) رییس راهور رفته وظیفه عمومی .رییس فتا رفته راهور .اونی هم که رفته بهداری معلوم نیست پزشک باشه .هیچکدوم تخصص کارشون رو ندارن در عوض عالمانه جابه جا شدن