جمشید مشایخی: هنرمند اهل دل است، صلاح نیست به سیاست وارد شود

جمشید مشایخی معتقد است که هنرمند اهل دل هستند و نباید وارد سیاست شده و برای خود مشکلی ایجاد کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر شامگاه سه شنبه ۱۴ اسفند مهمان برنامه «اختیاریه» بود. او در ابتدای این برنامه درباره چگونگی حضورش در تئاتر گفت: «با حضورم در تهران، برای تحصیل به دبیرستان نظام رفتم، در آنجا دیگر امکان تئاتر کار کردن نداشته و ارتباطم با این هنر قطع شد، به همین دلیل تصمیم گرفتم از مدرسه فرار کنم تا بتوانم تئاتر کار کنم. من عاشق صحنه و نمایش بودم و باید به آن می‌رسیدم.»

مشایخی در بخش دیگر این برنامه، درباره چگونگی ماجرای عاشق شدنش توضیح داد: «همسر من از بستگان ما بود و ماجرای عاشق شدن من نیز به سال ۳۶ باز می‌گردد، روزی به خانه‌شان رفته بودم و همان جا دلبسته‌اش شدم و با او این مسئله را در میان گذاشتم. همیشه این ترس را داشتم که یک وقت او را از دست ندهم.»

این هنرمند باسابقه در ادامه از علاقه‌اش به غلامرضا تختی گفت: «من شیفته غلامرضا تختی بوده و هستم، یک بار بزرگمردی و فروتنی او را دیدم و از خدا خواستم تا روزی مانند او شوم و بتوانم آدم خاکی باشم. این پهلوان با زنی ازدواج کرد که از طبقه اجتماعی او نبود و این مسئله باعث شده بود تا همسر او شهلا مدام مسخره‌اش کند. به همین دلیل اگر تختی با او زندگی می‌کرد دیگر تختی نبود و اگر طلاقش می‌داد هم همینطور، تنها اگر خودش را می کشت تختی می‌ماند و معتقدم که او خودکشی کرده است.»

مشایخی در بخش دیگر این برنامه، در پاسخ به پرسشی درباره ورود هنرمندان به سیاست، نظرش را اینطور بیان کرد: «به نظرم هنر کار دل است و هنرمند هم اهل دل حساب می‌شود، به همین دلیل ورود هنرمندان به سیاست را به صلاح‌شان نمی‌دانم. به همین دلیل به سیاست کاری نداشته و حرفی نمی زنیم که برایمان مشکلی ایجاد کند

۲۴۱۲۴۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1238416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
    3 4
    استاد شوخی می کنن، اینا تلقی شون از مردم چیه؟ سال 96 همین ایشون که ادعا هنرمند بودن دارن با رفتاری غیر عقلانی رای خودشون رو اعلام کردن و گفتن که اگر فلان کس رای نیاورد از ایران می روند، حقیقتا خنده دار هست، ایشون اهل دل هستن؟ حالا که فرد مورد نظر ایشون رای آوردن به مردم هیچ توضیحی نمی دن که اولا دلیل دخالتشون در سیاست چی بود؟ دوم این که اگر دخالت کردن الان پاسخشون برای وضع پیش آمده چی هست؟ البته به نظرم سوالاتم خیلی بجا نباشه چون ایشون درکی از وضعیت مردم ندارن