معاون اول رئیس جمهور گفت: مخالفان واقعی نظام شعار حمایت از ولایت فقیه،نظام و دولت سر می دهند اما در عمل دشمنان درجه یک نظام و دولت هستند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمدرضا رحیمی با تاکید بر ضرورت مسوولیت‌پذیری در امر اطلاع‌رسانی خاطرنشان کرد: یک خبر تا زمانی که منتشر نشده هیچ مسوولیتی به وجود نمی‌آورد اما وقتی انتشار یافت، تمام مسوولیت آن برعهده منتشرکننده آن خواهد بود که این امر بر ارزش و سختی کار خبررسانی افزوده است.

وی با انتقاد از فضای رسانه‌های خبری حاکم بر جهان که تحت سلطه صهیونیزم و نظام استکبار است، تصریح کرد: اغلب خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها در سطح جهانی به جز برخی موارد اندک، تحت سلطه نظام سرمایه‌داری است و در این کارزار انتشار اخبار صحیح و بیان حقیقت کاری بسیار دشوار است چراکه در جبهه مقابل نظام استکبار قرار دارد که با استفاده از ثروت و امکانات بیش‌تر افکار عمومی را در اختیار خود گرفته است.

معاون اول رییس‌جمهور ادامه داد: تعداد صهیونیست‌ها در سطح جهان زیاد نیست، اما با استفاده ابزاری از مظلوم نمایی یهودیت، اقتصاد و ثروت جهان را بلعیده‌اند و با بهره‌گیری از این امکانات می‌خواهند هدایت و اداره جهان را در دست بگیرند.

رحیمی خاطرنشان کرد: آثار مخرب و پلیدی نظام سرمایه‌داری تا حدی است که برخی رسانه‌های داخلی را نیز تحت تاثیر قرار داده و عوامل داخلی آن‌ها سعی دارند با نشر اکاذیب و ادعاهای دروغ، تمام خوبی‌ها و آثار مثبت نظام را بد نشان داده و با غلبه بر افکار عمومی باطل را حق جلوه دهند.

وی افزود: مخالفان واقعی نظام شعار حمایت از ولایت فقیه، نظام و دولت سر می‌دهند اما در عمل دشمنان درجه یک نظام و دولت هستند و درواقع نمی‌خواهند نامی از اسلام باقی بماند چرا که این افراد تربیت‌شدگان و دست نشاندگان همان نظام سرمایه‌داری و صهیونیستی هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش‌ها و اقدامات بزرگ دولت در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: دولت با تلاش و کار شبانه‌روزی گام‌های بلندی برداشته است که انبوه‌سازی مسکن در تمامی استان‌ها، اهتمام برای اشتغال‌زایی و ریشه‌کن شدن بیکاری، دور زدن تحریم‌ها و در راس همه آن‌ها اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها از جمله این فعالیت‌هاست.

رحیمی یکی دیگر از اقدامات ارزشمندی که در دولت نهم آغاز شد و هم اکنون نیز در حال پیگیری است را مبارزه با مفاسد اقتصادی دانست و گفت: در کارگروه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با بسیاری از تخلفات اقتصادی، زمین‌خواری‌ها و معوقات بانکی مبارزه شده است که این اقدامات برای بسیاری از متخلفان ناخوشایند بوده و به همین دلیل به تهمت‌سازی و اتهام زنی علیه معاون اول رییس جمهور اقدام کرده‌اند.

وی ادامه داد: برخی مفسدان اقتصادی و رانت‌خواران که با اقدام بازدارنده ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی مواجه شده و تحت فشار قرار گرفته و از این امر ضربه خورده‌اند، از اسفندماه سال گذشته تاکنون اقدام به تخریب دولت و اتهام افکنی کرده‌اند و با بی‌شرمی تمام و بدون هیچ سند و مدرکی مستقیم و غیرمستقیم رییس جمهور و معاونش را در رسانه‌ها متهم می‌کنند.

معاون اول رییس‌جمهور افزود: اقدامات مخرب این افراد نشانه بیماری و دشمنی آن‌ها با نظام است و اینکه خواسته یا ناخواسته در راستای اهداف دشمنان نظام گام بر می‌دارند.

رحیمی تصریح کرد: در میان کسانی که تمام تلاش‌ها و اقدامات ثمربخش دولت را انکار می‌کنند و در عین حال مدعی پیروی از ولایت فقیه و حمایت از نظام هستند افرادی به چشم می‌خورند که حتی یک روز هم در صحنه دفاع مقدس حضور نداشتند و در هیچ‌یک از عرصه‌های خدمت رسانی دیده نشده‌اند.

رحیمی با بیان این‌که بنده در تمام دوران کاری خود در عرصه‌های مختلف خدمت مشغول مبارزه بوده‌ام، گفت: زمانی که بنده رییس دیوان محاسبات کشور بودم پرونده برخی افراد را مطالعه کرده‌ام و مطالبی موجود است که به خاطر ملاحظات و مصالح نظام تاکنون سکوت کرده‌ام.

معاون اول رییس‌جمهور افزود: ساده زیستی و زندگی بی آلایش دکتر احمدی‌نژاد تا حدی برای همگان آشکار است که حتی قوی‌ترین رسانه‌های مخرب و دروغ‌پرداز نمی‌توانند به وی تهمت و افترایی بزنند به همین خاطر قصد تخریب و تهمت سازی علیه نزدیکان و کابینه رییس جمهور را دارند.

معاون اول رییس‌جمهور که در همایش روسای نمایندگی‌های خبرگزاری جمهوری اسلامی در خارج از کشور، سخن می‌گفت، با بیان این‌که بارها شاهد جنب و جوش و تکاپو و تلاش بی‌وقفه دست‌اندرکاران خبرگزاری جمهوری اسلامی بوده‌ام، گفت: این خبرگزاری اخبار درست و صحیح نظام اسلامی را به بهترین شکل ممکن منعکس می‌کنند که این همه زحمت و تلاش شایسته قدردانی و سپاس است.

رحیمی با اشاره به شعار این خبرگزاری که رقابت با دوستان و مصاف با دشمنان است، تاکید کرد: بی‌تردید رقابت با رسانه‌های دروغ‌پرداز که از سوی نظام سلطه و صهیونیستی حمایت می‌شوند کاری بسیار دشوار و طاقت فرساست که البته دست اندرکاران خبرگزاری جمهوری اسلامی با تمام ظرفیت در این مبارزه حاضر هستند.

وی با تقدیر از زحمات دفاتر نمایندگی این خبرگزاری در داخل و خارج از کشور گفت: تلاشگران و دست‌اندرکاران در این خبرگزاری با اخلاص و ایمان به نظام اسلامی به بهترین نحو و به شکل مطلوب رسالت خود را که اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع است، انجام می‌دهند.

/28

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 123855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۶
    0 0
    همه بخاطر مصالح نظام چيزي نميگن !!!!!
  • ش IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۶
    0 0
    این مسائل چه ربطی به صهیونیست و ضدنظام بودن داره خدا می دونه.
  • میرزا IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۶
    0 0
    آقا بشکن سکوتو...ملت دارن حال می کنن دور همیم دیگه...همه مشکلات کشور هم حل شده...یکی شما بگو...ده تا بقیه...بشکن سکوتو...
  • بدون نام US ۱۷:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۶
    0 0
    ‫ظاهرا تو این وسط مردم نامحرمن، وگرنه هرکی از اون یکی یه آتویی داره!
  • الف DE ۱۹:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۶
    0 0
    اگر کسی مجرم نباشد تبرئه می شود....نگرانی ندارد...همه می خواهند شفاف سازی شود، همین
  • امین IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۶
    0 0
    اینو راست میگه خدایی
  • بدون نام IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۶
    0 0
    بشكن بشكنه بشكن ...سكوتو
  • امیر IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۶
    0 0
    اینجا خواستی به بقیه بفهمونی که آتو داری و دیگه نباید حرف بزنن !!! آقای رئیس جمهور از معاون اولت بخواه که اگر حرفی است بگه و اگر دیگران حرفهایی دارند بشنوه!!!! ما منتظر اجرای عدالتیم
  • دردكشيده IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۶
    0 0
    مردم شك ندارندكه مخالفين دولت نهم ودهم يادزدندياشريك دزدند.
  • بدون نام IR ۰۴:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۷
    0 0
    کسی نگفت کسی گنهکاره...گفتن بررسی بشه و دادگاه مردم رو روشن کنه...همین
  • بدون نام IR ۰۴:۱۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۷
    0 0
    "پرونده برخی افراد را مطالعه کرده‌ام و مطالبی موجود است که به خاطر ملاحظات و مصالح نظام تاکنون سکوت کرده‌ام." آقايان اسلام واقعي دين حقيقت است نه مصلحت ...بگویید مردم که نامحرم نیستند
  • 1111 IR ۰۴:۳۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۷
    0 0
    جناب آقای رحیمی از خودت مایه بزار از رهبر مایه نذار مردم منتظرند بگو به خاطر رهبر هم بگو