مرکز تماس و تکریم 1791 افتتاح شد/پاسخگویی سریع و بی‌واسطه

مرکز تماس و تکریم (1791) شهرداری تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرآنلاین، مدیرعامل موسسه هادیان شهر در خصوص اجرای دو پروژه  اخیر این موسسه گفت: حسب دستور و تاکید معاون محترم توسعه منابع انسانی و تکالیف هیات مدیره در راستای سیاست های کلان و برنامه های استراتژیک معاونت توسعه منابع انسانی و به منظور عدالت محوری شغلی، تخصص گرایی، ایجادنظام تکریم و پاسخگویی سریع بی واسطه و مستقیم با همکاران تحت پوشش در واحد های تابعه از دو پروژه بزرگ طرح طبقه بندی جدید مشاغل موسسه هادیان شهر و مرکز پاسخگویی به تماس (1791) با حضور معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، قائم مقام معاونت،مدیرعامل محترم سازمان بازنشستگی و اعضای محترم هیات مدیره در محل دفتر مرکزی موسسه رونمایی شد.

وی افزود: مرکز تماس موسسه هادیان شهر با هدف پاسخگویی سریع، دریافت پیشنهادات و انتقادت و تکریم کارکنان تحت پوشش راه اندازی شد و امیدواریم که با ایجاد این پل ارتباطی مستقیم بیش از پیش بتوانیم در خدمت همکاران محترم باشیم.

عیسی پور خاطرنشان کرد: نگرش خدمتگزاری و بنیان گرایی علمی مدیریت منابع انسانی شهرداری تهران در دوره جدید، نقطه عطفی در رضایتمندی و ایجاد تحرک و نشاط بیش از پیش در بین همکاران بوده است و به تبع آن موسسه هادیان نیز به عنوان بزرگترین واحد ارائه خدمات نیروی انسانی شهرداری تهران، با نگرش راهبری در راستای اهداف معاونت منابع انسانی شهرداری تهران گام بر می دارد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1238888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =