برگردان شبکه روستایی «جی‌اس‌ام-وی‌ال‌ال» لرستان برروی شبکه تلفن همراه اول

مدیر مخابرات لرستان گفت: در راستای یکپارچگی و توسعه سرویس ها و خدمات ارائه شده به مشتریان در روستاها ، شبکه GSM-WLL استان برروی شبکه تلفن همراه اول برگردان و مشتریان تلفن همراه روستایی (WLL) به تدریج از تمامی خدمات همراه اول استفاده خواهند نمود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان،هومان محمودی  با بیان این مطلب افزود :در این طرح 170سایت GSM-WLL  واقع در روستاهای استان برروی شبکه همراه اول برگردان شده و تمامی مشترکینی که از طریق رومینگ از این شبکه استفاده می نمودند از طریق شبکه همراه اول سرویس دهی می شوند.

مدیر مخابرات منطقه لرستان  به مزایای این طرح هم اشاره  و بیان نمودند: بهبود کیفیت ارتباطات شبکه تلفن همراه روستایی و رفع مشکلات همپوشانی دو شبکه و همچنین قابلیت برقراری ارتباط  بین الملل و استفاده از اینترنت 2G همراه اول از مزایای این طرح می باشد.

عملیات برگرداندن سایت های روستایی استان

مدیر مخابرات منطقه لرستان  اظهار کرد: عملیات برگردان سایت های روستایی شهرستانهای کوهدشت ، خرم آباد ، بروجرد ، ازنا ، الیگودرز ، الشتر، نورآباد ،دورود ، پلدختر ، دوره چگنی و رومشکان طبق برنامه زمانبندی شده  از تاریخ 18/12/97 آغاز و مشترکین GSM- WLL روستاهای شهرستانهای فوق به مدت ده روز دچار اختلال و یا قطعی می شوند. همچنین سیم کارتهای GSM-WLL قطع و سیم کارتهای همراه اول با همان تعرفه های قبلی در محدوده روستا تعریف و تحویل مشترکین خواهد شد .

لازم به ذکر است مشترکین همراه و تلفن های بی سیم روستایی استان پس از زمان اعلام شده، اگر  در برقراری ارتباط با مشکل مواجه بودند، می توانند مراتب را با شماره تلفن2021 به روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان  اعلام نمایند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1238901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =