محسن خلیلی: خیال‌مان از بابت انتخاب فغانی راحت بود!

محسن خلیلی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد که داور دیدار این تیم برابر نساجی دو ضربه پنالتی برای پرسپولیسی‌ها نگرفته است.

به گزارش تسنیم؛ محسن خلیلی پس از تساوی یک - یک پرسپولیس در خانه تیم نساجی در خصوص اتفاقات و حواشی روز گذشته اظهار داشت: اتفاق خاصی رخ نداد. هواداران خونگرم پرسپولیس همه جا حضور دارند، اما باید نیروی انتظامی با هوشمندی رفتار می‌کرد. به دلیل تجمعی که مقابل هتل بود، اتوبوس داخل نشد و بازیکنان مجبور شدند بخشی از مسیر را پیاده بروند. همین تجمع در حیاط هتل وجود داشت و هواداران نیز بازیکنان را برای گرفتن عکس می‌کشیدند.

وی درباره شرایط داوری امروز گفت: امروز تأسف خوردیم، چرا که بهترین داور انتخاب شده بود، اما شرایط خوب نبود. شب گذشته و در جلسه هماهنگی خوشحال بودم که فغانی داور است و خیال‌مان از این موضوع راحت بود، اما صحنه‌هایی که رقم خورد، چیز دیگری را نشان می‌داد. در دقیقه 30 بازی یک پنالتی صددرصد و اخراج مدافع نساجی گرفته نشد. همچنین در نیمه دوم روی ترابی خطای پنالتی شد. باید به اخطار بی‌مورد به کامیابی‌نیا هم اشاره کنم. روی صحنه‌ای که فغانی پنالتی نگرفت از لفظ بدی علیه بازیکن ما استفاده کرد و به او با عبارت «برو بابا» حرف زد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: نمی‌شود که سر تیم ما در هر بازی بریده شود. تیم ما از فشردگی مسابقات ضربه می‌خورد و به همین دلیل بازیکنان خسته هستند و مصدوم می‌شوند. اگر در این شرایط از داوری هم ضربه بخوریم اتفاق خوبی نیست. نمی‌دانم چرا از حواشی یا داوری ضربه می‌خوریم. به‌هرحال امیدوارم به این مسائل رسیدگی شود.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1239048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =