۱ نفر
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
تیم اوکتاویو هیچ وقت افت نمی‌کند/ عکس

ورزش سه نوشت:تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در اولین بازی خود در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی پاراگوئه در تایلند، عراق را با نتیجه 5-2 شکست داد تا گام اول را محکم برداشته باشد.

این نتیجه در حالی رقم خورد که ابتدا این تیم عراق بود که دروازه ایران را باز کرد. اما در ادامه بازی شاگردان اوکتاویو به خوبی برتری خود را به حریف تحمیل کردند و در شرایطی با نتیجه 5-2 پیروز شدند که موقعیت های خوب دیگری هم برای گل زنی داشتند.

ایران که سومی جام جهانی و قهرمانی جام بین قاره ای را یدک می کشد در برابر تیم سختکوش و قدرتی عراق نشان داد با غرور پا به بازی ها نگذاشته است. اوکتاویوی برزیلی پیش از بازی در کنفرانس خبری و در پاسخ به این سوال که ایران یکی از بخت های اصلی قهرمانی است خطاب به خبرنگاران گفت: ما تیم خوبی هستیم و شرایط خوبی هم داریم اما به همه حریفان خود از جمله عراق احترام می گذاریم و بر این باوریم که شاید آنها در ماه های اخیر آماده سازی بهتری نسبت به ما داشتند. بنابراین ما باید با تلاش در میدان حاضر شویم و تصور تیم از پیش برنده را نداشته باشیم.

در همه سال های حضور اوکتاویو در فوتبال ساحلی ایران، هیچ وقت تیم او دچار افت فنی نشده است. بی جهت نیست از این مرد برزیلی به عنوان یکی از بهترین مربیان فوتبال ساحلی جهان یاد می کنند. مربی ای که پیش ازاین هم به همراه تیم برزیل به افتخارات گرانبهایی رسیده بود و شاید کلکسیون افتخارات او فقط یک جام کم دارد. قهرمانی جام جهانی به همراه ایران. همان طور که اشاره شد او به همراه ایران قهرمان جام بین قاره ای شده است.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دومین بازی خود در مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا روز سه شنبه به مصاف عمان می رود و در صورت شکست این تیم به عنوان تیم نخست گروه چهارم راهی دور حذفی بازی ها می شود.

  • 251 251
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1239181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =