دانش‌آموزان بخوانند/ آغاز به کار اولین جشنواره بین‌المللی پروژه‌های دانش‌آموزی

جشنواره بین المللی پروژه های دانش آموزی سینا با حضور دانش آموزان سه مقطع تحصیلی دبستان، دوره اول و دوم متوسطه در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، اسماعیلی مشاور وزیر آموزش و پرورش در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، با اشاره به برگزاری جشنواره بین المللی پروژه های دانش آموزی سینا در روزهای ۲۹ و ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه سال ۱۳۹۸ با حضور دانش آموزان سه مقطع تحصیلی دبستان، دوره اول و دوم متوسطه گفت: یکی از برنامه های مهم رسانه تعاملی سینا، برگزاری رویدادهای جذاب و مفید مربوط به دانش آموزان است،

وی مهم ترین اهداف این رخداد را گسترش فرهنگ پژوهشگری، افزایش مهارت علمی و عملی و ایجاد ظهور خلاقیت دانش آموزان عنوان کرد.

اسماعیلی افزود> اولین دوره این جشنواره بین المللی در ۵ بخش غرفه های نمایشگاهی، سمینارهای پژوهشی، مسابقات دانش آموزی، محتوای دیجیتال و سخرانی علمی برگزار خواهد شد که گستره بخشها و گرایشها، این جشنواره را از لحاظ کیفی نسبت به سایر جشنواره های دانش آموزی متمایز می کند.

گفتنی است ثبت نام این جشنواره از طریق پلتفرم سینا انجام شده و تا پایان اسفند ماه ادامه خواهد داشت و علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پلتفرم سینا از طریق پرتال وزارت آموزش و پرورش و یا اپلیکیشن روبیکا مراجعه کنند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1239505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =