۷۲۰ میلیارد تومان برای اشتغال پایدار روستایی آذربایجان‌غربی/ استاندار دوباره به بانک‌ها تاخت

استاندار آذربایجان‌غربی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری که امروز برگزار شد، سهمیه استان در مرحله دوم طرح اشتغال پایدار روستایی را ۷۲۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری در هشتمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان که صبح امروز با حضور اعضای این کارگروه برگزار شد، عملکرد استان در اجرای مرحله اول طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری را موفق ارزیابی کرد و گفت: با تلاش و برنامه ریزی های انجام گرفته، آذربایجان غربی در مرحله اول پرداخت تسهیلات طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری عملکرد موفقی را داشت.
وی افزود: با توجه به ابلاغ مرحله دوم طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری، برنامه ریزی و هماهنگی های لازم برای اجرای هر چه بهتر این طرح در استان انجام گرفته است؛ دستگاه ها نیز مکلف شده اند رسته های دارای ظرفیت سرمایه گذاری و با توان اشتغالزایی بالا را شناسایی و به دبیرخانه کارگروه اشتغال ارسال کنند.
شهریاری ادامه داد: سهمیه استان در مرحله دوم طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری، ۷۲۰ میلیارد تومان است که با توجه به عملکرد موفق استان در مرحله اول، امکان افزوده شدن بخشی از منابع جذب نشده سایر استان ها به سهمیه استان آذربایجان غربی وجود دارد.
وی در رابطه با عملکرد بانک ها در پرداخت تسهیلات طرح اشتغال فراگیر و مشاغل خانگی نیز گفت: متاسفانه برخی از بانک های استان در خصوص اجرای طرح های اشتغال فراگیر و مشاغل خانگی و پرداخت تسهیلات به این بخش ها، خوب عمل نکرده اند که گزارش آن به معاونت اقتصادی وزارت کشور ارسال خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1239646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =