مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان: هیچ‌گونه تبعیضی نسبت به ایثارگران وجود ندارد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: وظیفه بنیاد شهید و امور ایثارگران ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ ناصر عارف، که به مناسبت روز گرامیداشت شهدا در جمع خبرنگاران سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: نگاه سیاسی در بنیاد شهید نداریم و این اجازه را هم به هیچ کس، نخواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: اگر نگاه سیاسی در این بنیاد داشته باشیم به شهدا ظلم کرده ایم، چرا که ایثارگران نگاهی فراتر از یک جناح داشتند و فقط برای دین و وطن و ناموس، جان خود را فدا کردند.

عارف تاکید کرد: وظیفه ما این است که در طول تاریخ نام، یاد و فرهنگ شهدا را زنده نگه داریم.

وی با بیان اینکه اگر گاهی بعضی از شهدا با برجستگی بیشتری معرفی می‌شوند، به معنی عدم اهمیت شهدای دیگر نیست، تصریح کرد: هیچگونه تبعیضی نسبت به ایثارگران وجود ندارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در ادامه با اشاره به نقش رسانه ها در ترویج مکتب شهادت و ایثارگری، تاکید کرد: رسانه‌ها ابزاری مهم در معرفی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

وی با یادآوری اینکه، امروز نباید نقش جوانان ایثارگر به فراموشی سپرده شود، اظهار داشت: باید نسل‌ جدید نسبت به مقام ایثارگر، به دید تکریم و تجلیل نگاه کنند.

عارف در ادامه به شناسایی ۴۴۳ شهید مفقودالاثر، اشاره کرد و گفت: در استان، ۶۹۳ گلزار شهدا با ۴۴ گلزار شهری و ۶۴۹ گلزار روستایی وجود است.

لازم به ذکر است، در مجموع در گلزارهای شهری، ۴ هزار و ۴۴۲ مزار و ۲ هزار و ۹۸۰ مزار مطهر نیز در گلزارهای روستایی وجود دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1239741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =